اولین تریلر فیلم هالووین

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که به‌تازگی وعده داده شده بود، شرکت یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس امروز اولین تریلر رسمی فیلم Halloween را منتشر کرده‌اند که در آن شاهد بازگشت مایکل مایرز هستیم. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم هستیم که در آن مایکل مایرز در زندان به سر می‌برد؛ اما لوری استرود با بازی جیمی لی کرتیس، در طول این سال‌ها در حال آماده شدن برای بازگشت احتمالی این قاتل زنجیره‌ای بوده است. در ادامه شاهد فرار مایکل مایرز از زندان هستیم تا پس از ۴ دهه در شب هالووین انتقامش را از لوری استرود بگیرد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:


پیش از این اولین تصاویر فیلم Halloween در نمایشگاه سینماکان امسال نمایش داده شده بود که با توجه به توصیفات آن، تصاویر مشترک بسیاری بین این تصاویر و اولین تریلر منتشر شده از این فیلم ترسناک وجود دارد. فیلم Halloween دنباله مستقیم قسمت اول این مجموعه است که در سال ۱۹۷۸ منتشر شده بود که در آن لوری استرود قرار است ۴۰ سال پس از حوادث فیلم اول، بار دیگر در برابر مایکل مایرز ملقب به شیپ (The Shape) قرار بگیرد و با او مقابله کند. جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جودی گریر در نقش کارن استرود (دختر لوری استرود)، اندی متیچاک در نقش آلیسون استرود (نوه لوری استرود)، نیک کسل و جیمز جود کورتنی در نقش مایکل مایرز و ویرجینیا گاردنر در نقش ویکی، از جمله بازیگرانی هستند که در فيلم Halloween حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Halloween قرار است به مناسبت چهلمین سالگرد مجموعه هالووین در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۱۸ (۲۷ مهر ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. کارگردانی این فیلم بر عهده گوردون گرین، کارگردان فیلم Pineapple Express (پاین‌اپل اکسپرس)، بوده است. گوردون گرین به‌همراه دنی مک‌براید، سازنده و نویسنده سریال Eastbound & Down، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند. جان کارپنتر، کارگردان و خالق اصلی این مجموعه، نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی و مشاور در این پروژه حضور دارد.

تانی کال

برگرفته از Comicbook

زومجی

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *