اولین تریلر فیلم Bloodshot با بازی وین دیزل

روز گذشته بود که شرکت سونی پیکچرز با انتشار تیزری کوتاه اعلام کرد که اولین تریلر فیلم Bloodshot (بلادشات) امروز منتشر خواهد شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سونی به وعده خود وفا کرده و به‌جای یک تریلر، دو تریلر از این فیلم اکشن با درجه سنی بزرگسال (R) منتشر کرده است. سونی امروز دو تریلر برای فیلم Bloodshot منتشر کرده که یک تریلر در واقع برای بازار آمریکای شمالی و تریلر دیگر برای بازار بین المللی است. تمرکز هر دو تریلر روی بلادشات با بازی وین دیزل است و هر دو به منشا داستانی متفاوت این شخصیت با نسخه کامیک آن اشاره دارد.

در طول تریلر شاهد نمایش منشا داستانی شخصیت بلادشات و ماموریت او هستیم و در طول آن او متوجه می‌شود که همه چیز اشتباه است و اکنون در یک برنامه تحت نظارت گروهی از دانشمندان قرار دارد و او در واقع تبدیل به سلاحی برای اهداف آن‌ها شده است. همچنین تریلر بین المللی فیلم Bloodshot حاوی تصاویر جدیدی نیز است که در واقع تمرکز بیشتری روی صحنه‌های اکشن فیلم دارد و شما در ادامه می‌توانید اولین تریلر رسمی و اولین تریلر بین المللی فیلم Bloodshot را در صفحه رسمی سونی پیکچرز در یوتیوب تماشا کنید.

فیلم Bloodshot

طبق خلاصه داستان منتشر شده از فیلم، پس از قتل او و همسرش، ری گریسون که یک تفنگدار دریایی بود، توسط گروهی از دانشمندان به‌صورت مخفیانه احیا می‌شود. با پیشرفت فناوری نانو، او به یک ماشین کشتار بیوتکنولوژی فوق بشری تبدیل می‌شود که اکنون دیگر بلادشات نام دارد. همانطور که ری در حال تمرین با سوپر سربازان است، او نمی‌تواند چیزی از زندگی گذشته خود به یاد بیاورد، اما زمانی که خاطرات او به‌هم می‌ریزد، وی مردی را که او و همسرش را کشته بود به‌خاطر می‌آورد و برای گرفتن انتقام از تاسیساتی که در آن حضور دارد، خارج و متوجه می‌شود که این اتفاق بسیار متفاوت‌تر و فراتر از یک توطئه است که پیش از این به یاد آورده بود.

فیلم Bloodshot به‌کارگردانی دیو ویلسون، قرار است در تاریخ ۲۱ فوریه ۲۰۲۰ (۲ اسفند ۱۳۹۸) اکران شود. وین دیزل، توبی کبل، ایزا گونزالس، مایکل شین، سم هیوین، تلولا رایلی و الکس هرناندز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم بلادشات حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

تانی کال

برگرفته از Comicbookmovie

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *