اولین تریلر فیلم Capone تام هاردی را در نقش آل کاپون نشان می‌دهد؛ انتشار در پلتفرم دیجیتالی

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر فیلم Capone (کاپون) منتشر شده است. در اولین تریلر این فیلم که پیش از این Fonzo (فونزو) نام داشت، شاهد به تصویر کشیدن تام هاردی در نقش آل کاپون هستیم که ظاهر متفاوتی نسبت به نقش آفرینی‌های دیگر خود دارد. فیلم Capone داستان آل کاپون، گانگستر مشهور شیکاگویی، را دنبال می‌کند دچار جنون و بیماری روانی شده و خاطرات ترسناک و وحشیانه‌ای که در گذشته مرتکب آن شده است، در حال رسوخ کردن در زندگی روزمره او است. این فیلم قرار است آل کاپون را پس از ۱۰ سال حضور در زندان و در سن ۴۷ سالگی و یک سال پیش از مرگش نشان دهد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:


آل کاپون در سال ۱۹۴۷ و در سن ۴۸ سالگی دار فانی را وداع گفت. تام هاردی در نقش آل کاپون، لیندا کاردلیانی در نقش ماءِ کاپون (همسر آل کاپون)، مت دیلون در نقش جانی توریو (دوست بسیار نزدیک آل کاپون)، کایل مک‌لاکلن در نقش دکتر کارلاک، کاترین ناردوچی در نقش رزی، جک لودن در نقش کرافورد و جینو کافارلی در نقش جینو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Capone حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم کاپون بر عهده جاش ترانک، کارگردان فیلم Fantastic Four (چهار شگفت‌انگیز) و فیلم Chronicle (تاریخچه) بوده است.

همچنین جاش ترانک با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در توییتر تایید کرد که فیلم Capone قرار است در پلتفرم‌های دیجیتالی منتشر شود که براساس آن، فیلم کاپون در تاریخ ۱۲ می امسال (۲۳ اردیبهشت) در تمامی پلتفرم‌های دیجیتالی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. طبق توییت ترانک، این نسخه از فیلم Capone نسخه کارگردان و مورد نظر خود وی بوده است. این فیلم پیش از این قرار بود در سینماها اکران شود که ممکن است یک نسخه از فیلم در اواخر امسال برای حضور در فصل جوایز روی پرده‌های سینما برود.

تانی کال

برگرفته از Polygon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *