اولین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی برادران وارنر به‌تازگی اولین تریلر فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald (جانوران شگفت‌ انگیز: جرایم گریندل والد) را منتشر کرده است. فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald، دومین فیلم از پنج‌گانه جدید دنیای جادوگری هری پاتر و جی کی رولینگ است. فیلم Fantastic Beasts and Where to Find Them (جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها)، نخستین فیلم این مجموعه بود که سال ۲۰۱۶ به‌روی پرده‌های سینما رفت. این فیلم قرار است در ماه نوامبر سال جاری به روی پرده سینماها برود که ادی ردمین در نقش جادوگر جوانی به نام نیوت اسکمَندِر ایفای نقش خواهد کرد.

این تریلر، اطلاعات خیلی زیادی در رابطه داستان فیلم جانوران شگفت‌ انگیز: جرایم گریندل والد و فیلمنامه آن به مخاطب ارائه نمی‌دهد اما همانطور که در آن مشاهده می‌کنید، نیوت اسکمَندِر قرار است طبق گفته‌ی آلبوس دامبلدور به ماموریتی برود. این بار قرار است نیوت به شهر پاریس برود؛ محلی که باید از طرف مربی خود با شخصیت منفی و شرور داستان یعنی گلرت گریندل‌ والد روبه‌رو شود. داستان این فیلم، پس از اتفاقات قسمت اول جریان دارد که در پایان آن مشاهده کردیم که گلرت گریندل‌والد توسط سازمان MACUSA و با کمک نیوت اسکمندر دستگیر شد. با این حال، گریندل‌والد موفق شده از زندان فرار کند و در حال جذب پیروان بیشتری برای خود است. آلبوس داملبدور در تلاش است تا برنامه‌ها و نقشه‌های گریندل‌والد را خنثی کند و در این راه کمک نیوت اسکمندر، شاگرد سابقش در مدرسه هاگوارتز را قبول می‌کند. با این حال، این ماموریت ساده‌ای نخواهد بود و آن‌ها از خطراتی که این ماموریت دارد، آگاه هستند.


زمانی که فیلم جانوران شگفت انگیز و زیستگاه آنها سال ۲۰۱۶ روی پرده سینماها به اکران درآمد، ما شاهد معرفی جانی دپ در قالب شخصیت گلرت گریندل والد بودیم. این اثر مدت خیلی کوتاهی بعد از طلاق جانی دپ از بازیگر محبوب هالیوود یعنی آمبر هرد که با حاشیه‌های خیلی زیادی هم همراه بود به اکران عموم درآمد. از آنجایی که این بازیگر، قرار است در قسمت‌های دیگر این مجموعه هم حضور داشته باشد، بخش زیادی از طرفداران این مجموعه از حضور جانی دپ ناراضی بوده و شایعه‌های زیادی حول محور او مطرح شده بود. به طوری که هم نویسنده این مجموعه یعنی جی. کی. رولینگ و هم کارگردان آن یعنی دیوید یتس به دفاع از این بازیگر محبوب پرداختند. دیوید یتس در دسامبر سال گذشته در دفاع از جانی دپ، اینگونه در مصاحبه خود صحبت کرد:

در رابطه با جانی دپ باید بگویم اینطور به نظر می‌رسید که تنها یک نفر با او مشکلاتی داشت و چیزهایی را ادعا کرد و این مسئله آنچنان بزرگی نیست. من فقط می‌توانم درباره مردی نظر بدهم که هر روز او را می‌بینم و با او در ارتباط هستم. او فردی پر از شایستگی و نجابت و البته پر از مهربانی است. این موارد تمام چیزهایی است که من از این مرد می‌بینم. هر اتفاقی که بیرون از تیم افتاده و هر اتهامی که به او وارد شده، با انسانی که من هر روز با او کار می‌کنم هیچ ارتباطی ندارد.

ادی ردمین در نقش نیوت اسکمندر، کاترین واترستون در نقش تینا گلدستین، ازرا میلر در نقش کریدنس بربون، زو کراویتز در نقش لیتا لسترنج، آلیسون سودول در نقش کویینی گلدستین، دن فوگلر در نقش جیکوب کوالسکی، جانی دپ در نقش گلرت گریندل والد، جود لاو در نقش دامبلدور جوان، کالوم ترنر در نقش تسئوس اسکمندر، برونتیس جودورافسکی در نقش نیکلاس فلامل، درک ریدل در نقش تراکویل تراورس، پاپی کربی تیچ در نقش رزیر، ولف راث در نقش اسپیلمن، ویکتوریا یتس در نقش بانتی، کورنل جان در نقش آرنولد گازمن و جسیکا ویلیامز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald حضور دارند و به‌ ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald قرار است در تاریخ ۱۶ نوامبر ۲۰۱۸ (۲۵ آبان ۱۳۹۷) اکران شود. کار نوشتن فیلمنامه این فیلم مانند قسمت اول بر عهده جی کی رولینگ خواهد بود و دیوید یتس نیز مانند فیلم اول کارگردانی این فیلم را بر عهده خواهد داشت.

تانی کال

برگرفته از GameSpot

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *