اولین تصاویر تبلیغاتی فیلم Captain Marvel

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخیرا اولین تصاویر تبلیغاتی فیلم Captain Marvel منتشر شده است. با اینکه این تصاویر، تصاویر رسمی نیستند و در واقع براساس تصاویر مفهومی فیلم طراحی و منتشر شده‌اند، اما به نظر می‌رسد که مارول استودیو کم کم تبلیغات رسمی این فیلم مورد انتظار سال ۲۰۱۹ را آغاز خواهد کرد. در این تصاویر لوگو و شخصیت کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول روی دفترچه یادداشت قابل مشاهده است که روی آن شعار Protector of the Skies (محافظ آسمان‌ها) دیده می‌شود که در واقع اشاره‌ای به این موضوع دارد که اتفاقات فیلم تنها در زمین جریان ندارد و شاهد سفر کهکشانی این شخصیت در طول فیلم Captain Marvel خواهیم بود. شما در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

حدود ۶ ماه دیگر فیلم Captain Marvel به روی پرده‌های سینما خواهد رفت و تا به امروز شاهد انتشار اولین تریلر یا تصاویر این فیلم مورد انتظار نبوده‌ایم. ماه تیر امسال، کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، گفت که اولین تریلر فیلم کاپیتان مارول به این زودی منتشر نخواهد شد و با توجه به صحبت‌های او، باید طی یکی یا دو ماه اخیر شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم که اولین فیلم مستقل ابرقهرمان زن در دنیای سینمایی مارول است، باشیم. بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. اتفاقات این فیلم قرار است در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان داشته باشد و داستان فیلم از جنگ بین دو نژاد اسکرالز و کری (Kree) الهام گرفته شده که نژاد اسکرالز در واقع شخصیت‌های منفی اصلی این فیلم هستند.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *