اولین تصاویر از «رایان گاسلینگ» در نقش «نیل آرم‌استرانگ»

بازی «رایان گاسلینگ» در موزیکال «لا لا لند» به کارگردانی «دیمین چزل» نامزدی اسکار بهترین بازیگر مرد را برای او به ارمغان آورد و حالا با فیلم «اولین نفر» احتمال تکرار این رویداد به وجود آمد. این درام فضایی در مورد «نیل آرم‌استرانگ» که یکی از مهمترین مدعیان اسکار استودیوی یونیورسال خواهد بود و برای اکران در پاییز آینده برنامه‌ریزی شده است. «لا لا لند» موجب شد شزل به عنوان جوانترین کارگردان برنده اسکار شناخته شود.

در «اولین نفر» گاسلینگ در نقش آرم‌استرانگ به ایفای نقش می‌پردازد و حساسیت‌های این فضانورد در سفر به ماه و مسیر رسیدن به این هدف را تصویر می‌کند. «کلر فوی» که او نیز پاییز امسال فیلم «دختری در تار عنکبوت» را روی پرده دارد، در این فیلم در نقش «جنت شیران» اولین همسر آرم‌استرانگ بازی می‌کند. «کوری استال» در نقش «باز آلدرین»، «کایل چندلر» در نقش «دیک اسلیتون» و «جیسون کلارک» در نقش «اد وایت» بازیگران نقش‌های مکمل این فیلم هستند.

شزل در مصاحبه با مجله People در رابطه با این فیلم می‌گوید، «من و رایان فیلم را برای خودمان اثری در مورد ماه و آشپزخانه توصیف کردیم، اساساً به این معنا که می‌خواستیم قصه‌ای در مورد یکی از بزرگترین دستاوردهای بشر روایت کنیم، اما به شکلی صمیمانه و با جزئیاتی دقیق از چگونگی رویداد و حسی که جنت و یا نیل در آن لحظات ابرانسانی داشته‌اند.» شزل در مورد انتخاب گاسلینگ برای این نقش می‌گوید شباهت‌هایی میان این بازیگر و مضمون فیلم مشاهده کرده است.

شزل می‌گوید، «نیل یک انسان برون‌گرا نبود. بسیاری از فضانوردان و پایلوت‌های آن روزگار همان گونه بودند که شما ممکن است تصور کنید، انسان‌هایی خوش برخورد و بااستعداد، اما شخصیت نیل متفاوت بود. او شخصی خوش‌فکرتر، آرام‌تر و درون‌گراتر بود و مرد عمل. کمی رایان درون این شخصیت می‌بینم و فکر می‌کنم او توانسته به زیبایی این کاراکتر را به تصویر بکشد.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *