اولین تصاویر رسمی از «نیکول کیدمن» و «جیسون موموآ» در فیلم «آکوامن»

شماره جدید مجله «اینترتینمنت ویکلی» به کلی به فیلم «آکوامن»‌ (Aquaman) تازه‌ترین اثر استودیوی برادران وارنر در دنیای سینمایی دی‌سی اختصاص دارد و در آن از اولین تصاویر رسمی شخصیت «کوئین آتلانتا» مادر آکوامن با بازی «نیکول کیدمن» رونمایی شده است. «جیسون موموآ» ابرقهرمان خالکوبی شده در دو کاور اختصاصی مجله به چشم می‌خورد، یک کاور با تصویری از چهره درهم موموآ برای مشترکین و کاور دیگر با تصاویری از کیدمن، موموآ و «امبر هرد» برای روزنامه فروشی‌ها.

فیلم «آکوامن» که اولین فیلمی است که پس از «لیگ عدالت» روی پرده می‌رود، وقایعی را روایت می‌کند که بعد از برپایی «لیگ عدالت» و نجات دنیا توسط آکوامن اتفاق می‌افتد. «آرتور کری» (آکوامن) در این فیلم در نبری میان آتلانتین‌ها و «بلک مانتا» و «اوشن مستر» گرفتار می‌شود. پس از انتشار این تصاویر انتظار می‌رود اولین تریلر فیلم هم به زودی عرضه شود.

فیلم ۱۶۰ میلیون دلاری «آکوامن» به کارگردانی «جیمز ون» و بازی «جیسون موموآ»، «امبر هرد»،‌ «پاتریک ویلسون»، «یحیی عبدالامین»، «ویلیام دافو»، «دولف لاندگرن»، «لودی لین»، «تموریا موریسون»، و «نیکول کیدمن» ۲۱ دسامبر امسال به اکران سینماهای ایالات متحده درمی‌آید.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *