اولین تصاویر رسمی از Glass (شیشه) مورد انتظارترین فیلم ابرقهرمانی 2019

اولین تصاویر رسمی منتشر شده از فیلم سینمایی Glass (شیشه) به کارگردانی ام. نایت شیامالان تایید می کند که فیلم بیشتر یک تریلر ﺭﻭﺍﻥﺷﻨﺎﺳﯽ در مقایسه با دو فیلم قبلی ﺳﻪﮔﺎﻧﻪ ابرقهرمانی این کارگردان، Unbreakable (ﻧﺸﮑﻦ) و ادامه پنهان آن Split (شکافته) است. در این تصاویر می توانیم سه شخصیت اصلی داستان، ﺩﯾﻮﯾﺪ ﺩﺍﻥ ‏(با نقش آفرینی ﺑﺮﻭﺱ ﻭﯾﻠﯿﺲ‏)، ﺍﻟﯿﺠﺎﻩ ﭘﺮﺍﯾﺲ ‏(با نقش آفرینی ﺳﺎﻣﻮﺋﻞ ﺍﻝ. ﺟﮑﺴﻮﻥ) از فیلم Unbreakable و ﮐﻮﯾﻦ ﻭﻧﺪﻝ ﮐﺮﺍﻣﺐ ‏(ﺟﯿﻤﺰ ﻣﮏﺁﻭﻭﯼ) از فیلم Split را مشاهده کنیم. باید اشاره کنیم که طبق تیزر به نمایش درآمده از فیلم Glass طی همایش CinemaCon، این شخصیت ها برای مدت کوتاهی مزه اسارت را می چشند.

در این فیلم شاهد بازگشت ﺁﻧﯿﺎ ﺗﯿﻠﻮﺭ-ﺟﻮﯼ‏ با شخصیت ﮐﯿﺴﯽ ‏خواهیم بود، یک خانم جوان که در فیلم Split توسط یکی از شخصیت های خطرناک کوین دزدیده شده بود و در پایان فیلم توانست از تمام حوادث جان سالم بدر ببرد. در این میان، شاهد ورود یک تازه وارد به فرانچایز Unbreakable/Split هستیم؛ خانم ﺳﺎﺭﺍ ﭘﻠﺴﻮﻥ (هشت یار اوشن) که در یکی از تصاویر هم وی را می بینیم، او پزشک است که برای درمان ﮐﻮﯾﻦ، ﺍﻟﯿﺠﺎﻩ و ﺩﯾﻮﯾﺪ تلاش می شود.

طبق صحبت های شیامالان در این فیلم همچنین شاهد حضور ﭼﺎﺭﻟﯿﻦ ﻭﻭﺩﺍﺭﺩ در نقش مادر ﺍﻟﯿﺠﺎﻩ و ﺍﺳﭙﻨﺴﺮ ﺗﺮﯾﺖ ﮐﻼﺭﮎ در نقش پسر دیوید خواهیم بود که ظاهرا نقش بزرگی را ایفا می کنند. همانطور که اشاره کردیم در همایش CinemaCon شاهد نمایش یک تیزر از فیلم سینمایی Glass بودیم که حاضرین بواسطه آن موفق به مشاهده سه شخصیت اصلی داستان شدند، طبق این تیزر آنها اسیر شده اند و یک ﺭﻭﺍﻥﺷﻨﺎﺱ سعی دارد درمانشان کند، ولی این سه فکر می کنند شخصیت های کمیک بوکی هستند!!

در این تصاویر می بینیم که برای تمیز دادن بین قهرمان فیلم (دیوید)، شرور آن (آقای شیشه) و شخصیتی که بین این دو قرار گرفته (کوین/دیو) از رنگ های جذابی استفاده شده است. یکی از تصاویر ما را به یاد تیزر پوستر Glass می اندازد که در آن هر سه نفر به صندلی بسته شده بودند و خبر از اسارت آنها می داد. ما اکنون منتظر انتشار تریلر رسمی فیلم Glass هستیم تا بواسطه آن اطلاعات بیشتری برایمان فاش شود، به همین خاطر به همایش کامیک-کان سن دیگو چشم دوخته ایم.

در انتها باید اشاره کنیم که اکران Glass قرار است از ۱۸ژانویه ۲۰۱۹ (مصادف با جمعه ۲۸ دی ۹۷) آغاز شود.

 

تانی کال

مغناطیس نیوز

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *