اولین تصاویر از «کیانو ریوز» در قسمت سوم «جان ویک»

در فیلم «جان ویک: فصل ۳» (John Wick: Chapter 3) باز هم شاهد اکشن‌ ناب خواهیم بود، اما این بار به نظر می‌رسد که دو سگ دیگر به قصه اضافه شده باشد. داستان قسمت سوم حوادث قسمت دوم و فرار «جان ویک» را پی می‌گیرد و از همان آغاز زد و خوردهای دیوانه‌واری را خواهیم دید.

ویک در خاور میانه با شخصیت جدیدی به نام «سوفیا»‌ با بازی «هالی بری» ملاقات کرده و از او تقاضای کمک می‌کند. به گفته‌ی ریوز آشنایی آن‌ها به گذشته برمی‌گردد. سوفیا صاحب دو سگ مالینوز بلژیکی است و رسم سگ-محوری داستان فیلم که از قسمت اول آغاز شده بود حفظ می‌شود. «چاد استالسکی» کارگردان فیلم می‌گوید: «همانگونه که سگ جان یادگار همسرش بود، دو سگ هالی نیز او را به یاد یکی از رفتگانش می‌اندازند.»

«مارک داکاسکوس» و «ایشیا کیت دیلون» دیگر بازیگران جدید فیلم‌ خواهند بود که به تشکیلات جنایاتکاران موسوم به «های تیبل» تعلق دارند. «انجلیکا هیوستون» بازیگر کهنه‌کار هالیوود نیز به گفته‌ی استالسکی نقش کسی را بازی می‌کند که مسئولیت پرورش و محافظت از جان را برعهده داشته است.» کارگردان قسمت سوم فیلم را اثری می‌داند که بیشتر به پیشینه‌ی جان می‌پردازد و به گمان او تعداد مرگ‌ها از قسمت‌ها قبلی پیشی می‌گیرد. استالسکی فاش می‌کند که در صورت استقبال مردم با کمال میل به سراغ تولید قسمت چهارم خواهد رفت. او می‌گوید: «وقتی که قسمت اول را می‌ساختیم با خود می‌گفتیم که مردم به ما خواهند خندید. احتمالاً بعد از این فیلم باید به سراغ شغل دیگری بروم.» در پایان قسمت دوم ۱۴ میلیون دلار پاداش برای کشتن ویک تعیین شد.

ریوز تاکنون نقش قهرمانان گوناگونی را ایفا کرده اما هنوز نقش ابرقهرمانی را تجربه نکرده است. وی در مصاحبه با «اسکرین‌گیک» در کنار «اآلیس ایو» پیرامون فیلم جدید خود «رپلیکا» (Replicas) برای بازی در نقش «وولورین» در یکی از فیلم‌های مارول ابراز تمایل کرد و با اشاره به صحبت‌های پیشین خود در مورد علاقه‌اش به «بتمن» و «وولورین» گفت: «از بین این دو، دوست دارم نقش وولورین را بازی کنم.»

«هیو جکمن» پس از بازی در فیلم «لوگان» با نقش خود وداع کرد و علیرغم پافشاری «رایان رینولدز» به نظر نمی‌رسد که دوباره جکمن را در این نقش ببینیم. اما از آنجا که قرارداد ادغام دیزنی و فاکس قرن بیستم نهایی خواهد شد، به زودی برنامه‌های استودیو برای آینده‌ی چندگانه‌ی «اکس-من» مشخص می‌شود. فاکس هنوز باید یک فیلم دیگر از این مجموعه را با نام «اکس-من: دارک فینکس» در تاریخ ۷ ژوئن سال ۲۰۱۹ به نمایش در آورد و این چندگانه‌ی طولانی را که از سال ۲۰۰۰ آغاز شده بود به پایان ببرد.

«جان ویک: فصل سوم» در تاریخ ۱۷ می ۲۰۱۹ در آمریکا به روی پرده می‌رود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *