اولین تصویر از «تام هالند» در فیلم Cherry برادران روسو

اولین تصویر از «تام هالند» در نقش «نیکو واکر» در فیلم تریلر جنایی «گیلاس» (Cherry) به کارگردانی «برادران روسو» منتشر شد تا معلوم شود که این فیلم چقدر با «انتقام‌جویان: آخر بازی» متفاوت است. هالند در این عکس با موی تراشیده دیده می‌شود و تفنگی به سمت دوربین نشانه رفته.

در «گیلاس» هالند نقش «نیکو واکر» را بازی می‌کند که سابقه‌ی حضور در ارتش آمریکا را داشته و پس از بازگشت از عراق با افسردگی و استرس دست به گریبان است. این مسائل موجب می‌شود واکر به مصرف هروئین روی آورد. او برای تأمین هزینه‌هایش اقدام به سرقت از بانک می‌کند و در طول چهار ماه از ۱۰ بانک دستبرد می‌زند. واکر سرانجام در آپریل سال ۲۰۱۱ دستگیر و به ۱۱ سال حبس محکوم می‌شود.

واکر پس از مصاحبه با «بازفید» تصمیم گرفت کتابی تحت عنوان «گیلاس» بنویسد و خاطرات خود از عراق و اعتیاد را به رشته‌ی تحریر درآورد. برادران روسو امتیاز تولید فیلم براساس این کتاب را به قیمت ۱ میلیون دلار خریداری کردند.

«گیلاس» اولین فیلم غیر-مارولی برادران روسو از سال ۲۰۰۶ تاکنون خواهد بود. آن‌ها با «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستان»، «کاپیتان آمریکا: جنگ داخلی»، «انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت» و اخیراً «انتقام‌جویان: آخر بازی» که پرفروش‌ترین فیلم تاریخ شد، به موفقیت‌های زیادی رسیدند.

تاریخ اکران فیلم هنوز مشخص نیست اما فیلمبرداری در کلیولند محل تولد روسوها در حال انجام است. انتظار می‌رود این فیلم در سال ۲۰۲۰ روی پرده برود. طبق توافق اخیر سونی و دیزنی قرار است شخصیت «مرد عنکبوتی» با بازی هالند یک بار دیگر در «دنیای سینمایی مارول» و دو فیلم جداگانه برای سونی ظاهر شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *