اولین تصویر رسمی فصل نهم سریال The Walking Dead

هفته گذشته بود که شبکه AMC اولین تصویر تبلیغاتی فصل نهم سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) را منتشر کرد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فصل نهم این سریال نیز منتشر شده است که خبر از گذشت زمان در دنیای سریال می‌دهد. در این تصویر که توسط مجله اینترتینمنت ویکلی منتشر شده، شاهد حضور میشون با بازی دانای گوریرا، به‌همراه صدیق با بازی آوی نش،‌ ایند با بازی کیتلین نیکن، سیندی با بازی سیدنی پارک (از گروه Oceanside) و آلدن با بازی کالان مک‌اولیف، هستیم. از نکات جالب تصویر می‌توان به استفاده از اسب و کالسکه برای حمل و نقل اشاره کرد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

طبق توصیف تصویر، به نظر می‌رسد که اعضای گروه در حال جا به‌ جایی یک شخصیت دیگر از این گروه هستند که هویت او در حال حاضر مشخص نیست و قرار است از او در این مسیر احتمالا محافظت کنند. آنجلا کانگ، شورانر جدید سریال The Walking Dead به مجله اینترتینمنت ویکلی گفت:

این بسیار سرگرم‌کننده است که قرار است وسایل نقلیه زمان غرب وحشی در فصل نهم سریال استفاده شوند. ما به دوره‌ای می‌رویم که در آن بسیاری از چیزها مثل وسایل نقلیه که در طول فصل‌های گذشته دیده‌ایم، کاملا از بین رفته‌اند؛ بنابراین آن‌ها به‌جای ماشین‌هایی که زمانی خود آن‌ها را ساخته بودند، از اسب‌ها و واگن‌ها استفاده می‌کنند. این واقعیتی است که من فکر می‌کنم سرگرم‌کننده و موضوعی بسیار تازه برای بینندگان است. ما اشیایی را که انسان‌ها آن‌ها را ساخته و سپس از بین رفته‌اند، بررسی خواهیم کرد. زیرساخت‌ها مانند جاده‌ها و پل‌ها در حال تغییر و فرو ریختن هستند و ما همچنین نگاهی به این خواهیم داشت که در پی کمبود منابع، چه وضعیتی پیش خواهد آمد.

کانگ در ادامه اشاره کرد که فصل جدید سریال The Walking Dead بهتر از گذشته به واقعیتی که در دنیای سریال در جریان است، خواهد پرداخت. پخش فصل نهم سریال The Walking Dead که در حال حاضر فیلمبرداری و تولید خود را سپری می‌کند، قرار است از ماه اکتبر امسال (مهر یا آبان) آغاز شود. تاریخ دقیق شروع پخش فصل نهم این سریال در نمایشگاه کمیک کان سن دیگو امسال اعلام خواهد شد که قرار است اولین تریلر فصل نهم سریال The Walking Dead نیز در آن منتشر شود.

تانی کال

برگرفته از Ccomicbook

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *