اولین تصویر رسمی از کاپیتان مارول

پس از ماه ها انتظار و گوش دادن به شایعه ها، تماشای تصاویر لو رفته از پشت صحنه و گزارش های مربوطه، کمپانی Marvel Studios نخستین تصویر رسمی از بری لارسون در لباس کاپیتان مارول را به واسطه رسانه سرگرمی EW در اختیار طرفداران قرار داد. طی روز گذشتع خانم لارسون نوید یک اتفاق بزرگ در ارتباط با این فیلم را به طرفداران داده بود و حالا اتفاق واقعا رخ داد؛

شخصیت اصلی این فیلم در اصل یک خلبان است اما طی یک حادثه مرگبار هوایی در معرض انرژی های بیگانه قرار می گیرد و صاحب قدرت های فراانسانی می شود. در خلاصه داستان رسمی فیلم آمده است که: “فیلم به روایت داستان کارول دانورز می پردازد که تبدیل به یکی از پرقدرت ترین قهرمانان دنیا می شود، زمانی که زمین درست در میان یک جنگ کهکشانی بین دو نژاد بیگانه (کری ها و اسکرول ها) قرار می گیرد. وقایع فیلم Captain Marvel در سال های ۹۰ میلادی اتفاق می افتد و در آن شاهد ماجراهایی طی دوره ای تاکنون دیده نشده در تاریخ دنیای سینمایی مارول هستیم.”

وبسایت EW اقدام به انتشار این کاور جالب و تماشایی کرد، در کنارش هم مقداری اطلاعات از فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) را به اشتراک گذاشت که قبلا هم آنها را می دانستیم، مثلا بازگو کرد که فیلم قرار است به روایت داستان خاستگاه کاپیتان مارول بپردازد؛ یک خلبان که بعد از انفجار هواپیمایش در برابر انرژی هـای بیگانه قرار می گیرد و قدرتهای فراانسانی به دست می آورد. باید اشاره کنیم که کاپیتان مارول یکی از قدرتمندترین ابرقهرمان های دنیاست، به حدی قدرت دارد که حتی می تواند یک سیاره را تکان دهد!!

از ستارگان فیلم سینمایی Captain Marvel می توانیم به بری لارسون در نقش کارول ﺩاﻧﻮﺭﺯ، ﺳﺎﻣﻮﺋﻞ ﺍﻝ. ﺟﮑﺴﻮﻥ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻧﯿﮏ ﻓﯿﻮﺭﯼ رئیس آینده سازمان شیلد، ﺟﻮﺩ ﻻ ﺩﺭ ﻧﻘﺶ ﻭﺍﻟﺘﺮ ﻻﻭﺳﻮﻥ (ﻣﺎﺭ-ﻭﻝ) ﻣﺮﺑﯽ کارول، کلارک گرگ در نقش فیل کولسون، ﻟﯽ ﭘﯿﺲ در نقش رونان، ﺟﺎﯾﻤﻦ ﻫﺎﻧﺴﻮ در نقش کوراث، ﺟﻤﺎ ﭼﺎﻥ در نقش مین-اروا، و بن مندلسون، لاشانا لینچ، Algenis Perez Soto، مکینا گریس و آنت بنینگ اشاره کنیم.

اکران این فیلم قرار است از هشتم مارس ۲۰۱۹ مصادف با جمعه ۱۷ اسفند ۹۷ آغاز شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *