اولین تصویر از «روبی رز» در نقش Batwoman

Batwoman

شبکه CW اولین تصویر رسمی از «روبی رُز» در نقش «کیت کین» یا «بت‌وومن» را منتشر کرد. این شخصیت ۹ تا ۱۱ دسامبر آینده با کراس‌اوور امسال موسوم به «الس‌ورلدز» (Elseworlds) که طی سه شب در اپیزودهایی از سریال‌های «ارو» (Arrow)، «فلش» (The Flash) و «سوپرگرل» (Supergirl) روی می‌دهد ظاهر می‌شود. «گرین ارو»، «فلش» و «سوپرگرل» به گاتهام سیتی می‌روند تا با همکاری «بت‌وومن» مانع از خرابکاری‌های «دکتر جان دیگان» دانشمند تیمارستان آرکهام شوند.

سریال «افسانه‌های فردا»‌ (DC’s Legends of Tomorrow) امسال در این حوادث نقشی نخواهد داشت اما با معرفی شخصیت «بت‌وومن» هواداران می‌توانند خود را آماده سریال اختصاصی این شخصیت با بازی رز کنند.

فیلمبرداری کراس‌اوور «الس‌ورلدز» از روز گذشته آغاز شده، بنابراین شبکه CW‌ با انتشار این تصویر پیش‌دستی کرده و زودتر از عکاسانی که معمولاً در محل فیلمبرداری حاضر می‌شوند تصویر ابرقهرمان قصه را رونمایی کرده است.

لباس «بت‌وومن» توسط «کالین آتوود» برنده چهار جایزه اسکار طراحی شده است. وی پیش از طراحی این لباس، بر روی لباس‌های «ارو»، «فلش» و «سوپرگرل» را هم کار کرده بود.

در کتاب‌های کامیک «کیت کین» یک زن یهودی و هم‌جنس‌گراست که روابط پیچیده‌ای با پدرش و همچنین بت‌من دارد. رز پیش از این در فیلم «مگ» و «جان ویک ۲» دیده شده است. رز اواسط مردادماه در پی اعتراضات گسترده هواداران نسبت به انتخاب او برای بازی در نقش یک شخصیت هم‌جنس‌گرا، حساب توئیتر خود را بست.

کراس‌اوور «الس‌ورلدز» از یکشنبه ۹ دسامبر با سریالی «فلش» آغاز می‌شود و سپس دوشنبه شب ۱۰ دسامبر با «ارو» ادامه می‌یابد و پس از آن با اپیزود سه شنبه شب ۱۱ دسامبر سریال «سوپر‌گرل» به پایان می‌رسد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *