اولین تصویر از زره طلایی «تانوس» در Avengers: Endgame

[اسپویلر از «جنگ بی‌نهایت» (Infinity War)] «انتقام‌جویان» باقی مانده به زودی در «آخر بازی» (Avengers: Endgame) در مقابل «تانوس» که نیمی از موجوات زنده را نابود کرد، صف‌آرایی می‌کنند. اگرچه نبرد آن‌ها در قسمت قبلی به شکست انجامید، اما این بار امیدوارند با همراهی «کاپیتان مارول» به موفقیت برسند. با این حال اضافه شدن او به گروه پیروزی را راحت‌تر نمی‌کند زیرا با توجه به پوستر جدیدی که به تازگی از «تانوس» منتشر شده به نظر نمی‌رسد که برای زانو زدن آماده باشد.

مجله‌ی «امپایر» روی جلد شماره‌ی جدید خود را به «تانوس» زره‌پوش اختصاص داده است. زره شکوهمند او در مقایسه با لباسی که در «جنگ بی‌نهایت» به تن داشت مجهزتر شده و با کلاه‌خود و «دستکش بی‌نهایت» طلایی رنگش همخوانی دارد. اما سؤالی که مطرح می‌شود این است که او چرا اکنون به فکر پوشیدن چنین زرهی افتاده؟ او در قسمت قبلی مقابل قدرتمندترین قهرمانان زمین قرار گرفته بود و حالا که به پیروزی رسیده پوشیدن چنین زرهی توسط او عجیب به نظر می‌رسد. البته این احتمال وجود دارد که خود را آماده‌ی رویارویی با «کاپیتان مارول» یا هر چیز و هر کس دیگری که در تصویر به او خیره شده کرده باشد.

شماره‌ی ویژه‌ی «امپایر» برای فیلم «آخر بازی» شامل دو پوستر یکی برای اعضای «انتقام‌جویان» و دیگری برای «تانوس» یا «تایتان دیوانه» می‌شود. فیلم «انتقام‌جویان: آخر بازی» در تاریخ ۲۶ آپریل (۶ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸) در سراسر دنیا اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *