اولین تصویر از فیلم «سونیک»‌

اولین پوستر برای فیلم «سونیک خارپشت» (Sonic the Hedgehog) منتشر شد. این تصویر کمی واقع‌گرایانه‌تر است از آنچه در کامیک‌ها، بازی‌های ویدیویی و سریال‌های انیمیشن بودیم.

علت این تغییرات به گزارش IGN به نقل از سازندگان فیلم پیوند المان‌های لایو-اکشن با شخصیت‌های کامپیوتری بوده که در فیلم «کارآگاه پیکاچو» (Detective Pikachu) هم قرار است به زودی ببینیم. تغییر در موهای نمادین «سونیک» دیگر مسئله‌ای است که به گفته‌ی «تیم میلر» تهیه‌کننده‌ی فیلم و کارگردان «ددپول» از آغاز در دستور کار قرار داشته است.

میلر در مورد تغییرات موی «سونیک» می‌گوید: «گام اول برای وفق دادن شخصیت با دنیای واقعی و جانوران واقعی‌اش همین بود. اگر موهایی شبیه سمور دریایی داشت احتمالاً عریان و عجیب و غریب به نظر می‌رسید. تغییر در موها چیزی بود که باعث می‌شد یک موجود واقعی جلوه کند.» علاوه بر این، در کفش‌های سونیک هم تغییراتی جزئی دیده می‌شود.

در این فیلم «بن شواتز» در نقش «سونیک» و «جیم کری» در نقش ضدقهرمان داستان «دکتر رباتنیک» صداپیشگی می‌کند. «سونیک خارپشت» برای اکران در تاریخ ۲۴ آبانماه ۱۳۹۸ (۱۵ نوامبر ۲۰۱۹) برنامه‌ریزی شده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *