اولین تصویر از فیلم «گودزیلا: سلطان هیولاها»

پس از ماه‌ها انتظار سرانجام اولین تصویر از دنباله فیلم «گودزیلا» که با نام «گودزیلا: سلطان هیولاها» (Godzilla: King of the Monsters) شناخته می‌شود منتشر شد. علاوه بر آتش‌افروزی گودزیلای فیلم، مجله EW تصویر دیگری از «ورا فارمیگا» و «میلی بابی براون» بازیگران فیلم هم منتشر کرده است.

«گودزیلا»ی سال ۲۰۱۴ ریبوتی برای مجموعه فیلم‌های محبوب گودزیلا به شمار می‌آمد که از سال ۱۹۹۸ فیلم بزرگی از آن ساخته نشده بود . موفقیت فیلم موجب شکل گیری یک دنیای سینمایی بر اساس هیولاها شد، دنیایی که با «سلطان هیولاها» و به دنبال آن با «گودزیلا در برابر کونگ» ادامه می‌یابد.

«مایکل داتری» کارگردان فیلم در رابطه با دنباله فیلم می‌گوید، «دنیا همان واکنشی را در برابر گودزیلا نشان داده که هر کسی در مواجه با پیشامدهای رعب‌آور ممکن است نشان دهد. اما این بار این بدبینی و گمانه‌زنی‌های بی‌پایانی به وجود آمده که آیا هیولای دیگری هم از این نوع وجود دارد یا نه؟»

در «کونگ: جزیره جمجمه»، دومین فیلم از این دنیای سینمایی، هیولاهایی را دیدم که این چندگانه به هم پیوند خواهد زد. «سلطان هیولاها» نیز طبق اعلام قبلی باید از تهدیداتی رونمایی کند که هواداران گودزیلا با آن آشنایی دارند. داتری در این خصوص اشاره می‌کند، «هیولای رودان همواره یک شخصیت جانبی بوده، اما من در مقابلش توان مقاومت ندارم. از بسیاری جهات او از گودزیلا قدرتمندتر است. او مثل یک بمب اتمی بالدار است.»

در فیلم «سلطان هیولاها» علاوه بر فارمیگا و براون، «کایل چندلر»، و «سالی هاکینز» هم نقش‌هایی برعهده دارند. «گودزیلا: سلطان هیولاها» در ماه می سال ۲۰۱۹ در آمریکا اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *