روز گذشته رسما مراسم و جشن جنگ ستارگان (Star Wars) سال ۲۰۱۷ در شهر اورلندو آمریکا آغاز به کار کرد. در روز اول این مراسم خبر چندانی از فیلم‌ها و دیگر محصولات این مجموعه منتشر نشد و مراسم چهلمین سالگرد مجموعه جنگ ستارگان با حضور ستارگان این مجموعه و خالقان و دیگر اعضایی که در ساخت و خلق این دنیا مشارکت داشته‌اند، برگزار شد. در این مراسم شخصیت‌های بزرگی همچون جرج لوکاس، مارک همیل، هریسون فورد، جان ویلیامز و هایدن کریستنسن حضور داشتند و همچنین از ساموئل ال جکسون و لیام نیسون نیز پیغام ویدیویی منتشر شد.

در طی این مراسم، لوکاس فیلم یک ویدیو از کری فیشر، بازیگر نقش پرنسس لیا منتشر کرد و از زحماتی که در طی این ۴۰ سال برای این مجموعه کشیده بود،‌ تشکر کرد. فیشر در دی ماه گذشته در سن ۶۰ سالگی در گذشت. این ویدیو که با حضور بیلی لورد، دختر کری فیشر، نمایش داده شد،‌ حاوی اولین تصویر حضور این بازیگر در فیلم Star Wars: The Last Jedi نیز بوده است. در این تصویر، فیشر در کنار رایان جانسون، کارگردان این فیلم، دیده می‌شود. با این حال، این تصویر اطلاعات چندانی را از این فیلم فاش نمی‌کند،‌ اما طرفداران بی‌صبرانه در انتظار انتشار اولین تریلر این فیلم هستند. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

انتظار می‌رود اولین تریلر فیلم Star Wars: The Last Jedi امروز منتشر شود. با این حال، هنوز اطلاعات زیادی از این تریلر منتشر نشده است، اما طبق گفته منابع نزدیک به لوکاس فیلم، این تریلر بیشتر از یک تیزر نسبتا کوتاه خواهد بود و احتمالا زمان آن بیش از دو دقیقه است. دیزی ریدلی، مارک همیل، بنیسیو دل تورو، کری فیشر، آدام درایور، جان بویگا، اسکار آیزاک، دومهنل گیلسون، گوئندولین کریستی، لوپیتا نیونگو، آنتونی دنیلز، لورا درن واندی سرکیس از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Star Wars: The Last Jedi حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Star Wars: The Last Jedi برای اکران در تاریخ ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶) برنامه‌ریزی شده است.

zoomg

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *