اولین تصویر از Aeronauts: بازی «ادمی ردمین» و «فلیسیتی جونز» در ارتفاع 2000 پایی سوار بر بالن

«ادمی ردمین» و «فلیسیتی جونز» در فیلم «هوانورد» (The Aeronauts) محصول آمازون که فیلمبرداری آن از همین هفته در بریتانیا آغاز شده، بار دیگر همبازی شدند. این دو بازیگر بریتانیایی قبلاً در فیلم «تئوری همه‌چیز» به کارگردانی «جیمز مارش» در کنار هم بازی کرده بودند. ردمین به خاطر بازی در این فیلم جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد را تصاحب کرد و جونز نامزد دریافت جایزه بهترین بازیگر زن شد.

طبق اعلام تهیه‌کنندگان، اولین تصویر فیلم از دو بازیگر اصلی در ارتفاع ۲۰۰۰ پایی گرفته شده است. «تاد لایبرمن» در این باره می‌گوید، «خوشحالیم که فلیسیتی و ادی این شهامت را داشتند که خود این صحنه را بازی کنند و به اهداف ما اعتبار بخشیدند.»

لایبرمن می‌گوید، «برای این فیلم ما قصد داریم تا جایی که آب و هوا اجازه دهد صحنه‌های واقعی بالن در آسمان را فیلمبرداری کنیم. این تصویر هنگامی توسط یک هلیکوپتر گرفته شد که فلیسیتی و ادی در ارتفاع ۲۰۰۰ پایی بودند و در آنجا به ایفای نقش از روی فیلمنامه پرداختند.»

«هوانورد» که داستان آن در سال ۱۸۶۲ روی می‌دهد، زندگی بیوه ثروتمند و دانشمندی جوان را به تصویر می‌کشد که می‌خواهند رکورد پرواز در ارتفاع بالا را با بالن بشکنند. آن‌ها در آسمان به چیزهایی در مورد یکدیگر و خودشان پی می‌برند که به آنان کمک می‌کند دنیایی که ترک گفته‌اند را بهتر بشناسند.

«تام کورتنی»  بازیگر برنده گلدن گلوب و بفتا که به خاطر بازی در «دکتر ژیواگو» برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شده نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده است. «ربکا فرانت»، «ویسنت پرز»، «تیم مک‌اینری»، «فیبی فاکس» دیگر بازیگران نقش‌های مکمل «هوانورد» هستند.

این فیلم را «تام هارپر» کارگردانی می‌کند، فیلمسازی که اخیراً «جنگ و صلح» را برای شبکه BBC ساخته است. نویسندگی فیلم نیز به «جک ترون» سپرده شده که تابه حال پنج بار برنده جایزه بفتا شده است. هارپر و ترون در اپیزود «مسافر» سریال «Electric Dreams» شبکه Channel 4 با یکدیگر همکاری کرده‌اند. این فیلم توسط «فیلم‌نیشن» در سراسر دنیا اکران می‌شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *