اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال Barry

سریال Barry یکی از تحسین شده‌ترین سریال‌های جدید در سال ۲۰۱۸ بود که این سریال دارک کمدی توانست جوایز متعددی را نیز دریافت کند. موفقیت این سریال باعث شد تا خیلی زود شبکه HBO اعلام کند که سریال Barry برای فصل دوم تمدید شده است که فصل دوم این سریال قرار است در سال ۲۰۱۹ منتشر شود. حال طبق در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون،‌ اولین تیزر تریلر فصل دوم سریال بری منتشر شده است. در اولین تیزر تریلر فصل دوم این سریال شاهد بازگشت بری با بازی بیل هیدر هستیم که تلاش می‌کند تا زندگی به‌عنوان یک قاتل آدمکش خونسرد و بسیار بی‌رحم و زندگی به‌عنوان یک بازیگر را حفظ و بین آن تعادل برقرار کند، اما این موضوع به معنای پایان مشکلات او نیست و به نظر می‌رسد که راز تاریک او قرار است برای افراد بیشتری فاش شود. همچنین در پایان تیزر مشخص شد که شبکه HBO بهار ۲۰۱۹ را برای شروع پخش فصل دوم سریال Barry در نظر گرفته که در آینده نزدیک تاریخ دقیق‌تر آن اعلام خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر که زمانش کمتر از یک دقیقه است، را تماشا کنید:


سریال Barry، یک سریال دارک کمدی است که داستان یک آدمکش افسرده‌ به‌نام بری برکمن/بلاک را روایت می‌کند که از ایالت‌های غرب میانه آمریکا با اکراه به شهر لس آنجلس سفر می‌کند تا یک ماموریت ساده را انجام دهد، اما در ادامه به کلاس بازیگری می‌رود و به بازیگری و شروع یک زندگی ساده و جدید علاقه‌مند می‌شود. او می‌خواهد که زندگی جدیدی را به‌عنوان یک بازیگر آغاز کند، اما زندگی او به‌عنوان یک قاتل مانع آن می‌شود و حال او در تلاش است تا بین این دو زندگی یک تعادل برقرار کند. آیا بری در تحقق این هدف موفق خواهد شد؟

بیل هیدر، استیون روت، سارا گلدبرگ، آنتونی کاریگان، هنری وینکلر، مارک ایوانیر، کمرون بریتون، رابرت کورتیز براون، کارن دیوید، مایکل اربی، دارسی کاردن و دارل بریت-گیبسون، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Barry حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. بیل هیدر و الک برگ وظیفه ساخت سریال بری را بر عهده دارند و پیش بینی می‌شود که مانند فصل اول، فصل دوم این سریال نیز در ۸ قسمت تولید و منتشر شود.

تانی کال

برگرفته از Comingsoon

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *