اولین فیلم «زک اسنایدر» پس از «لیگ عدالت» اثری در ژانر زامبی خواهد بود

نزدیک به دو سال پس از دوری از فیلمسازی، «زک اسنایدر» کارگردان «لیگ عدالت» برای تولید فیلمی به نام «ارتش مردگان» (Army of the Dead) برای نت‌فلیکس قرارداد امضاء کرد.

به نوشته‌ی هالیوود ریپورتر، اسنایدر این فیلم ترسناک را با همکاری همسر خود «دبرا اسنایدر» و در استودیوی خود «استون کواری» کارگردانی و تهیه می‌کند. نت‌فلیکس این پروژه را از استودیوی برادران وارنر خریداری کرده است.

داستان «ارتش مردگان» یورش زامبی‌ها در شهر لاس وگاس را به تصویر می‌کشد و ماجرای مردی را بازگو می‌کند که گروهی سرباز را گرد هم جمع می‌کند تا منطقه‌ای را پاکسازی کنند. اسنایدر ایده‌ی اصلی فیلم را مطرح کرده و فیلمنامه‌ را «جوبی هارولد» به نگارش درمی‌آورد. این پروژه بودجه‌ی بالایی به آن اختصاص یافته تابستان آینده فیلمبرداری می‌شود.

اسنایدر پس از همکاری با برادران وارنر و دی‌سی، اکنون این فرصت را دارد تا اثری اریجینال خلق کند و حتی چندگانه‌ای جدید کلید بزند. اسنایدر می‌گوید شبکه برای تولید فیلم هیچ محدودیتی برایش ایجاد نکرده است. «ارتش مردگان» تجربه‌ی کاملاً متفاوتی برای اسنایدر خواهد بود. او چندین سال گذشته را صرف ساختن فیلم‌هایی مانند «لیگ عدالت» () در دنیای دی‌سی کرد. اما پس از آنکه دخترش «آتم» در مارس ۲۰۱۷ خودکشی کرد، بازگشت به فیلمسازی برای او آسان نبود.

اسنایدر در مصاحبه با هالیوود ریپورتر می‌گوید: «فکر کردم این فیلم فرصت مناسبی برای خلق اثری سرگرم‌کننده، حماسی، دیوانه‌وار و پرشور است.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *