اولین قسمت فیلم هالووین به پرده سینما بازمی‌گردد

پس از چهل سال از اکران یکی از به‌یادماندنی‌ترین فیلم‌های سینمایی ژانر وحشت، حال CineLife Entertainment قصد دارد نسخه ی ریمستر و بازسازی شده‌ی فیلم هالووین را از تاریخ ۲۷ سپتامبر (۵ مهر) در تعدادی از سینما‌ها به نمایش بگذارد.

جان کارپنتر با ساخت هالووین در سال ۱۹۷۸ توانست به جایگاه و اعتبار بالایی به عنوان استاد وحشت در این ژانر دست یابد. او در رابطه با این موضوع می‌گوید:

من بسیار هیجان‌زده هستم که بالاخره نسخه اورجینال توانست به پرده سینما برگردد؛ در کنار اینکه در حال آماده شدن برای اکران دنباله آن هستیم.

حضور هر دوی آن‌ها روی پرده سینما‌ها در این پاییز بسیار عالی است.

مارک راپ، مدیر عامل شرکت سینی لایف که مسئولیت اکران فیلم کارپنتر را بر عهده دارد نیز در این‌باره می‌افزاید:

ما بسیار هیجان‌زده‌ایم که بخشی از این سالگرد و جشن چهل سالگی این فیلم هستیم.

دنباله مستقیم این فیلم با همین عنوان به کارگردانی گوردون گرین، قرار است در تاریخ ۱۹ اکتبر امسال (۲۷ مهر) به روی پرده‌های سینما برود. جان کارپنتر، کارگردان و خالق اصلی این مجموعه، نیز به عنوان تهیه کننده اجرایی و مشاور در اثر حضور دارد و همچنین شاهد هنرنمایی جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جودی گریر در نقش کارن استرود، اندی متیچاک در نقش آلیسون استرود، نیک کسل و جیمز جود کورتنی در نقش مایکل مایرز، ویرجینیا گاردنر در نقش ویکی، مایلز رابینز، دیلن آرنولد، درو شاید، راب نیتر، ریان ریس و ویل پاتون، در این اثر خواهیم بود.

تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *