اولین مبارزه اعضای اترنالز با موجودات شیطانی در ویدیو جدید فیلم Eternals

به‌تازگی اولین ویدیو رسمی فیلم Eternals منتشر شده است که در آن اعضای اترنالز برای اولین‌بار با گروه دیویانت روی زمین درگیر می‌شوند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی فیلم Eternals منتشر شده است. در این ویدیو شاهد اولین مبارزه اعضای اترنالز روی زمین با گروه دیویانت که به شکل هیولاهای مرگبار هستند، هستیم و ایکاریس با بازی ریچارد مدن، کینگو با بازی کمیل نانجیانی و مکری با بازی لورن ریدلوف در این مبارزه حضور دارند. در طول ویدیو ایکاریس با یک دیویانت پرنده و کینگو و مکری با دیویانت دیگر درگیر می‌شوند. همچنین موسیقی جذاب فیلم که توسط رامین جوادی ساخته شده نیز در طول این ویدیو قابل شنیدن است. در ادامه می‌توانید اولین ویدیو فیلم Eternals را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

طبق گفته دیزنی اتفاقات فیلم Eternals در دو خط زمانی متفاوت جریان دارد. خط زمانی اول در گذشته است که در آن اعضای گروه ایترنال به‌عنوان یک تیم قدرتمند و خانواده فعالیت می‌کنند. در خط زمانی دوم که در زمان حال جریان دارد، اعضای گروه از هم جدا شده و حالا هر یک در گوشه‌ای از جهان در میان انسان‌ها پنهان شده‌اند. حالا با بازگشت دیویانت‌ها، اعضای گروه ایترنال باید اختلافات را کنار بگذارند و دوباره به یک تیم متحد و قدرتمند تبدیل شوند.

ریچارد مدن در نقش ایکاریس، آنجلینا جولی در نقش تینا، جما چان در نقش سرسی، کمیل نانجیانی در نقش کینگو، سلما هایک در نقش اجک، لورن ریدلوف در نقش مکری، برایان تایری هنری در نقش فاستوس، لیا مک‌هیو در نقش اسپرایت، دان لی در نقش گیلگمش، بری کیوگن در نقش درویگ و کیت هرینگتون در نقش دین وایتمن (بلک نایت)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Eternals حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Eternals قرار است در تاریخ ۵ نوامبر (۱۴ آبان) اکران شود. کلوئی ژائو که بیشتر برای کارگردانی فیلم The Rider و فیلم Nomadland شناخته می‌شود، وظیفه کارگردانی فیلم اترنالز را بر عهده داشته است. علاوه‌بر کارگردانی، ژائو آخرین نسخه از فیلمنامه فیلم Eternals را نیز نوشته که پاتریک بورلی در نوشتن نسخه نهایی فیلم به ژائو کمک کرده است. ژائو به‌تازگی توانسته جایزه اسکار بهترین کارگردانی و بهترین فیلم را از مراسم اسکار برای فیلم Nomadland دریافت کند.
تانی کال

زومجی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *