اولین واکنش‌ها به Bumblebee: بهترین قسمت چندگانه‌ی Transformers

در ماه دسامبر فیلم‌های پرمخاطب زیادی در سراسر دنیا به اکران درمی‌آید. یکی از این فیلم‌ها «بامبلبی» (Bumblebee) استودیوی پارامونت است که با نقدها و واکنش‌های مثبتی مواجه شده. داستان فیلم «بامبلبی» در دهه‌ی ۱۹۸۰ و ۲۰ سال پیش از وقایع «ترنسفورمرها» روی می‌دهد، سال‌هایی که نسل اول اتوبات‌ها از جمله «استاراسکریم»، «سوندویو» و «اوپتیموس پرایم» در فیلم‌های انیمیشن و کارتون‌ها به نمایش درآمدند.

فیلم حول محور رابطه‌ی «بامبلبی» و چارلی با بازی «هیلی استاینفیلد» است که کشف می‌کند خودروی «فولکس قورباغه‌ای» او به رباتی غول‌پیکر تبدیل می‌شود. «تراویس نایت»‌ کارگردان فیلم در مصاحبه با مجله‌ی «امپایر» از تمایل به تولید اثری محدودتر از دیگر قسمت‌های چندگانه گفته بود: «می‌خواستم بر گوشه‌ای از دنیای عظیم و گسترده‌ی این چندگانه تمرکز کنم.»

نقدهای اولیه‌ی فیلم نشان می‌دهد که نایت در تحقق این امر موفق بوده است. «مایک رایان» منتقد «آپراکس» معتقد است که پنج دقیقه‌ی ابتدایی فیلم همان چیزی است که هواداران در قسمت‌های قبلی چندگانه‌ی «ترنسفورمرها» به دنبالش بودند.

«اریک دیویس» نویسنده‌ی «فندنگو» می‌نویسد «بامبلبی» را به راحتی می‌توان بهترین قسمت از چندگانه‌ی «ترنسفورمرها» دانست و مهمترین علت آن بازی «هیلی استاینفیلد» است: «بامبلبی بهترین قسمت چندگانه است. حضور هیلی استاینفیلد باعث شده کیفیت تمامی صحنه‌ها افزایش یابد، و ظاهر قدیمی‌تر ربات‌ها لذت‌ بردن از فیلم را آسان‌تر کرده است. از این گذشته، خوب است که سرانجام فیلم ترنسفورمری را دیدیم که حرفی برای گفتن داشت. بامبلبی فیلمی دلنشین و اغلب هیجان‌انگیز در مورد یافتن جایگاه خود است.» دیویس از نمایش ویژگی‌های انسانی در فیلم و «کریستینا هادسون» فیلمنامه‌نویس اثر نیز ستایش کرده است.

«کریس سیلویا» منتقد «ریگال موویز» هم از فیلم تمجید کرده و می‌نویسد: «بامبلبی همه چیز را درست انجام می‌دهد، از شخصیت‌ها گرفته تا رفتارها، و حتی انفجارها.»

«بامبلبی» ششمین فیلم چندگانه‌ی «ترنسفورمرها»، در اولین ساعات دوشنبه ۱۰ دسامبر و پس از انتشار اولین نقدها با امتیاز ۱۰۰ درصد «راتن تومیتوز» از ۱۲ نقد کار خود را آغاز کرد.

«بامبلبی» با بازی «هیلی استانفیلد»، «جان سینا»، «پاملا آدلون»، «استیون اشنایدر»، «جورج لندنبرگ جونیور»، «جیسون دراکر»، «کنت چوی» و «ریچل کرو» از ۲۱ دسامبر در آمریکا روی پرده می‌رود.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *