اولین پوستر رسمی فیلم Aquaman

فقط چند روز تا شروع همایش بین المللی کامیک-کان سن دیگو مانده و ما نیز قرار است طی این همایش به شدت مورد انتظار شاهد نمایش چندین تریلر تماشایی از فیلم های پیش رو باشیم، یکی از این فیلم ها Aquaman است که نوید انتشار تریلر آن در SDCC مدتهاست از سوی کارگردان فیلم داده شده. امـا پیش از شروع همایش، شاهد انتشار اولین پوستر رسمی فیلم هستیم که بواسطه آن می توانیم پیش نگاهی به اولین فیلم انفرادی آکوامن داشته باشیم.

در حالی که طرفداران ﺩﻧﯿﺎﯼ ﺳﯿﻨﻤﺎﯾﯽ ﺩﯼﺳﯽ (DCEU) منتظر هستند اولین تریلر رسمی فیلم سینمایی Aquaman به کارگردانی جیمز گان در روز شنبه هفته آینده منتشر شود، حالا اولین پوستر آن در اختیار آنـها قرار گرفته است. همانطور که خودتان بهتر می دانید آکوامن سال گذشته در فیلم سینمایی Justice League حضور داشت و در Batman V Superman: Dawn of Justice هم برای اولین بار وی را دیدیم. طی این سال ها همواره این عقیده وجود داشته که فیلم انفرادی او قرار است خیلی نسبت به دیگر عناوین DCEU متفاوت باشد، و حالا هم خیلی زود اولین تریلر از آن را مشاهده خواهیم کرد، پس متوجه می شویم چقدر با قبلی ها فرق دارد — البته همین پوستر هم کمتـر از یک تاییدیه نیست.

در پوستر می توانیم آرتور کری (با نقش آفرینی جیسون موموآ) را مشاهده کنیم که مثل همیشه قهرمان قضیه است و در مـرکز قرار دارد، در حالی که اطراف و پشت سر او تعداد زیادی کوسه، وال، لاکپشت و دیگر موجودات دریایی را می توانیم ببینیم. به احتمال خیلی خیلی زیاد این دریازی ها با خودشان فکر می کنند چطور یک انسان می تواند در آب زندگی کند، آن هم تنها نه بلکه با یک تمدن خیلی بزرگ!!

Aquaman

مدتی قبل یک تریلر مهیج از این فیلم در همایش CinemaCon به نمایش درآمـد، طبق شنیده ها بیشتر تمرکز تریلر روی درگیری آکوامن و اوشن مستر (با نقش آفرینی Patrick Wilson) قرار داشته است. این تریلر حاوی صحنه هایی از مناظر شهری آتلانتیس بود، بعلاوه یک کولوسئوم گلادیاتور مانند. گفته شده که “در کولوسئوم، اوشن مستر به نظر می رسد می خواهد عده ای را ضد آکوامن جمع کند، که برادرش را برای تخت پادشاهی به چالش خواهد کشیـد“. این تریلر تایید کـرد که اوشن مستر و آکوامن قرار است یک درگیری شدید در پیش داشته باشند، درست مانند چیزهایی که در خلاصه داستان Aquaman خواندیم. البته تریلر بطور کامل به درگیری دو برادر نپرداخته، بلکه در جایی مرا (با نقش آفرینی Amber Heard) همسر آکوامن را نشان داده، بلک مانتا (Yahya Abdul-Mateen II) هم در تریلر حضور داشته است!

اکـران فیلم سینمایی Aquaman قرار است از ۲۱ دسامبر سال ۲۰۱۸ مصادف با جمعه ۳۰ آذر ماه آغاز شود.

تانی کال

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *