اولین پوستر سریال Loki مارول منتشر شد

اولین پوستر سریال «لوکی» (Loki) مارول و دیزنی بازگشت «تام هیدلستون» در نقش شخصیت «خدای شرارت» را وعده می‌دهد. پرونده‌ی فصل اول سریال «وانداویژن» (WandaVision) بسته شده و  فصل اول «فالکن و سرباز زمستان» (Falcon and The Winter Soldier) از جمعه‌ی این هفته آغاز خواهد شد. پس از پایان دومین سریال مارول در دیزنی+، نوبت به فصل اول «لوکی» خواهد رسید.

از داستان «لوکی» جزئیاتی فاش نشده، اما با رونمایی از اولین پوستر رسمی، انتظار می‌رود به‌زودی تریلر و سریال رونمایی و خلاصه‌ای از داستان منتشر شود. دیگر بازیگران سریال «اوون ویلسون»، «گوگو امباتا-را»، «سوفیا دی مارتینو»، «ریچارد ای. گرنت» و «وومنی موساکو» خواهند بود.

«برد پارکر» سرپرست جلوه‌های ویژه‌ی «لوکی» اخیراً در مصاحبه با CBM فاش کرده است: «تنها می‌توانم بگویم که سیاحتی باورنکردنی بود! پروژه‌ی دیگری است که انتظارات را از بسیاری جهات بالاتر می‌برد. بسیار لذت‌بخش بود.» او اضافه می‌کند:‌ «سخت کار کردیم. بی‌وقفه کار کردیم تا سریال در حد ممکن بی‌نقص باشد و فکر می‌کنم مردم وقتی آن را ببینند خوشحال شوند.»

«کوین فایگی» مدیر استودیوهای مارول پیش‌تر فاش کرده بود که بازیگران سریال‌های دیزنی+ می‌توانند در فیلم‌ها و سریال‌های آینده‌ی استودیو ظاهر شوند. او مشخصاً تأیید کرد که سریال «لوکی» با فیلم‌های «دکتر استرنج و دنیاهای موازی جنون» (Doctor Strange In the Multiverse) در دنیای سینمایی مارول پیوند می‌خورد.

سریال «لوکی» که بخشی از فاز چهارم «دنیای سینمایی مارول» است، ۱۱ ژوئن (۲۱ خرداد ماه ۱۴۰۰) آینده روی ایر خواهد رفت.

 Loki

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *