اولیور استون «دروغ مصلحتی» را با همکاری «بنیسیو دل تورو» می‌سازد

«بنیسیو دل تورو» ستاره‌ی فیلم «سیکاریو» در «دروغ مصلحتی» (White Lies) تازه‌ترین اثر «اولیور استون» نقش اصلی را ایفا می‌کند. استون که تاکنون سه بار برنده اسکار شده فیلمنامه‌ی این فیلم کم‌خرج را که داستان آن در نیویورک روی می‌دهد به نگارش درآورده است.

قصه‌ی این فیلم که سه نسل مختلف را پوشش می‌دهد، زندگی جک با بازی دل تورو را روایت می‌کند که فرزند طلاق بوده و حالا اشتباهات والدینش را در ازدواج خود و با فرزند پسر خود تکرار می‌کند. او که احساس می‌کند باید از بند این زندگی رها شود به سفر رفته و شهوت‌رانی می‌کند، اما این کار تنها موجب گمگشته‌تر شدن او می‌شود. وقتی با زنی دیدار می‌کند که زندگی به تماماً متفاوتی را سپری کرده، سفر بازکشف حیات را آغاز می‌کند.

فیلمبرداری این فیلم از بهار سال ۲۰۱۹ در نیویورک کلید می‌خورد. مراحل انتخاب سایر بازیگران در حال انجام است. «فرناندو سالیچین» که در فیلم‌های «اسنودن»، «وحشی‌ها» و «اسکندر» با استون همکاری کرده، یکی از سرمایه‌گذاران این فیلم است.

استون و دل تورو در سال ۲۰۱۲ با فیلم «وحشی‌ها» با یکدیگر همکاری کرده بودند. از دل تورو به زودی مینی‌سریال «فرار از دنمورا» به کارگردانی «بن استیلر» در شبکه‌ی شوتام پخش می‌شود. وی اخیراً در «سیکاریو ۲»، «اونجرز: جنگ بی‌نهایت» و «جنگ ستارگان: آخرین جدای» نقش‌آفرینی کرده است.

استون نیز سال گذشته سریال «مصاحبه با پوتین» را برای شبکه‌ی شوتایم کارگردانی کرد.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *