اَندی بین به جمع بازیگران IT: Chapter 2 پیوست!

فیلم سینمایی IT: Chapter Two همچنان در حال یافتن بازیـگران اصلی خودش است و حالا نسخه بزرگسال شخصیت استنلی (استن اوریس) هم صاحب بازیگر شده است؛ اَندی بین. اندرس موچیتی فیلم سینمایی IT را بر پایه کتابی به همین نام نوشته استیون کینگ (مشهور برای نگارش کتاب هایی فوق العاده در ژانر ترس) ساخت و سال گذشته آن را به دست طرفداران این نویسنده رساند، فیلمی که در گیشه رکوردهای زیادی را شکست، با استقبال خوب طرفداران، واکنش مثبت منتقدین و فروش بالایی روبرو شد، و در نهایت عنوان پرفروش ترین فیلم ترسناک درجه R تاریخ را به دست آورد.

فیلم IT: Chapter One روایتگر داستان یک گروه از بچه ها است کـه جمع خودشان را با عنوان باشگاه بازنده ها (Losers Club) صدا می زنند. آنها در شهر خیالی دری واقع در ایالت مین زندگی می کنند و با یک شیطان، که قدرت تغییر شکل دادن دارد روبرو می شوند. این شیطان بیشتر در هیبت یک دلقک ظاهر می شود و پنی وایز (با نقش آفرینی Bill Skarsgård) نام دارد، معروف به آن. قسمت دوم که IT: Chapter 2 نام گرفته، نیمه دوم داستان را به تصویر می کشد و وقایع آن ۲۷ سال بعد از اتفاق های فیلم نخست رخ می دهد، و در آن می بینیم که اعضای باشگاه بازندگان باری دیگر با این موجود عجیب و ترسناک روبرو می شوند. ما هر چه که به زمان شروع تولید فیلم نزدیک تر می شویم، نام بازیگران بیشتری برای حضور در فیلم فاش می شود، و حالا هم نوبت به استنلی رسیده است.

حال طبق یک گزارش تازه منتشر شده از سوی Variety، اَندی بین (Here and Now) قرار است نسخه بزرگسال استنلی را در فیلم پیش رو به تصویر بکشد، که ایفای نقش نسخه نوجوان آن را وات ولفس برعده داشت. او اکنون به جسیکا چستین (۳۵۵) که در نقش بو مارش ظاهر می شود پیوسته است، جیمز مک‌آووی (X-Men) و بیل هیدر نیز شنیده شده که در حال مذاکره هستند تا به ترتیب در نقش های بیلی دنبورا و ریچی توزیر بازی کنند. امروز همچنین جیمز رانسون (شوم) بطور رسمی در توییتر فاش کرد قرار است در نقش ادی کسبراک ظاهر شود.

تولید IT: Chapter Two قرار است تابستان امسال در تورنتو آغاز شود، و در ماه سپتامبر ۲۰۱۹ پا به گیشه خواهد گذاشت، پس خیلی زود اطلاعات بیشتری از فیلم و جزئیات آن به دستمان می رسد. از آنجا که نویسنده و کارگردان فیلم اول برای قسمت دوم بازگشته اند، و بازیگران فیلم نخست هم قرار است در IT 2 حضور داشته باشند (بیل اسکارشگورد دوباره در نقش پنی وایز بازی می کند و ستارگان نوجوان هم در ﻓﻼﺵﺑﮏها حضور خواهند داشت)، اینطور به نظر می رسد که فیلم جدید در مسیرش به سوی موفقیت قرار دارد — چیزی که در ژانر ترسناک کمیاب است.

تانی کال

برگرفته از Variety

مغناطیس نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *