اپلیکیشن رزرواسیون آنلاین Booksy اپلیکیشنی 4.2 میلیون دلاری است که با تنظیم قرار ملاقات‌ها به شیوه رزرواسیون قبلی، تاثیرات مستقیم و غیرمستقیمی در رفاه حال مشتریان و مشترکان داشته است.

زندگی در جامعه امروز نه تنها ساده‌تر نشده است بلکه بیش‌تر شبیه به دوی ماراتون است. یک قرار ملاقات ساده، هزار دنگ‎و‎فنگ دارد. از مرخصی ساعتی و هزار کاغذ‌بازی و هماهنگی تا خروج از محل کار و ماندن در ترافیکی که این روز‌ها امان مردم را بریده است.

بعد از کلی معطلی و جای پارک پیدا کردن وارد محل می‌شوید و می‌بینید نه فقط شما بلکه چند نفر دیگر قبل از شما آمده‌اند که در انتظار ملاقات با بالادستی هستند. آنجاست که دنیا روی سرتان آوار می‌شود.

آن‌روز باید دور کار را به کلی خط کشید و با نشستن روی صندلی‌های سفت و سخت تا نوبتتان شود به در و دیوار خیره شد!

اپلیکیشن رزرواسیون آنلاین Booksy

خودتان قضاوت کنید؛ این همه معطلی و اتلاف وقت در دنیای پُر‌مشغله امروز منطقی است؟! شاید بهتر باشد تنظیم قرار و وقت قبلی را به سرویس‌های مُدرنی مثل اپلیکیشن رزرواسیون آنلاین Booksy بسپاریم تا کابوس همیشگی معطلی و انتظار بیهوده تمام شود.

این کمپانی تاکنون سرمایه گذاری زیادی از جانب کمپانی‌ OpenOcean، شرکت Nomad Fund لهستانی، Apostolos Apostolakis و Kai Hansen و همچنین Rafal Plutecki دریافت کرده است.

با هات اپ نیوز همراه باشید تا با قابلیت‌های این اپلیکیشن کارراه‎انداز و درست و درمان آشنا شوید.

معرفی اپلیکیشن رزرواسیون آنلاین Booksy

Booksy Reservation applications

اگر قرار است به مطب مراجعه کنید و نیاز به وقت قبلی دارید یا باید امروز به آرایشگاه یا آتلیه بروید و نیاز است از قبل هماهنگ کنید، Booksy با قابلیت‌های متنوعش، منشی شخصی شما جهت هماهنگی زمان مراجعه شما خواهد بود.

اگر ریشه‌ای به کاربرد این برنامه نگاه کنید می‌بینید که به واسطه آن نه‌تنها مشکل اتلاف وقت و ناتمام ماندن کار‌ها برطرف می‌شود بلکه بسیاری از مراجعه‌های بیهوده که فقط آلودگی هوا و ترافیک شهر را تشدید می‌کنند، کاهش می‌یابند.

اپلیکیشن رزرواسیون آنلاین Booksy

قابلیت‌های Booksy

Booksy از یک منشی هم دقیق‌تر عمل می‌کند. گزارشی که از ملاقات‌های روزانه تهیه می‌شود نظیر یک نرم‏‎افزار کامپیوتری دقیق است. مهم‌تر از آن امکان پرداخت درون‌برنامه‌ای است که با استفاده از آن دیگر نیازی نیست وقت اضافی برای پرداخت هزینه‌ها صرف شود.

این اپلیکیشن در وهله اول یک سرویس کسب وکار است و مهم‌ترین کاربرد آن قرار ملاقات‌هایی است که با استفاده از برنامه‎ریزی دقیق Booksy به خوبی هماهنگ می‌شوند.

فکرش را بکنید؛ کاربر از کیلومتر‌ها دورتر و حتی بدون تماس درخواست قرار ملاقات ثبت می‌کند. شما هم با مدیریتی که روی سیستم دارید می‌توانید در اولین فرصت، بهترین زمان ممکن را بر اساس برنامه خود پیشنهاد دهید.

اپلیکیشن رزرواسیون آنلاین Booksy

با این قابلیت، کسب‌وکار برخی از افراد واقعا رونق می‌یابد. وقتی یک آرایشگر از این برنامه استفاده کند می‌تواند در یک روز تمام وقت کار کند تا اینکه در ساعاتی مثل بعد از ظهر با موجی از مشتریان روبه‎رو شود که احتمالا برخی از آن‌ها با دیدن صف طولانی موجود به آرایشگاه دیگری مراجعه کنند!

قابلیت پشتیبانی مشتریان

علاوه بر خدمات رزرواسیون، Booksy شماره‌ یا کد‌های خاصی را به هر مشتری اختصاص می‌دهد تا سرویس‌دهنده بتواند در آینده با استفاده از آن، درخواست‌ها و مشکلات را پیگیری نماید.

از ویژگی‌های دیگر اپلیکیشن رزرواسیون آنلاین Booksy می‌توان به CRM، اتوماسیون بازاریابی، مدیریت موجودی، نقطه فروش، گزارش های مالی، مدیریت کمیسیون برای کارکنان و پرداخت در برنامه اشاره نمود.

اپلیکیشن رزرواسیون آنلاین Booksy

چرا Booksy؟

اپلیکیشن رزرواسیون آنلاین Booksy فقط راحتی مشتری و فروشنده را به دنبال ندارد. مهم‌تر از آن ارتباط و تعاملی است که میان این دو به وجود می‌آید. Booksy به خوبی به تعامل و کاربرپسند بودن طراحی اپلیکیشن خود توجه کرده است.

Stefan Batory، مدیر و طراح این برنامه می‌گوید: سازگاری Booksy با کاربران، وفاداری مشتریان را نسبت به این برنامه افزایش داده است. Batory به همراه همکارش Konrad Howard پیش از این نیز اپلیکیشنی برای رزرو تاکسی در لهستان طراحی کرده بوند.

گستره فعالیت کسب‌وکاری که تاکنون اپلیکیشن انحصاری نداشته و یا هیچگاه فعالیت اینترنتی را تجربه نکرده است با این برنامه افزایش می‌یابد.

وقتی چنین برنامه‌ای در دسترس افراد باشد می‌توانند در هر زمان درخواست رزرو ثبت کنند تا در اولین فرصت به آن‌ها رسیدگی شود.

Batory در ارتباط با سهولتی که به واسطه اپلیکیشن رزرواسیون آنلاین Booksy برای مشاغل مختلف ایجاد شده است می‌گوید: اغلب این کسب‌وکار‌ها به واسطه دست کار‌هایشان پیش می‌رود. مثلا وقتی منشی مشغول رسیدگی به کار فرد خاصی است فرصت پاسخ‌گویی به تلفن را ندارد؛ چون دو تا دست بیش‌تر ندارد!

به علاوه مشتری در روز‌های تعطیل هم به دنبال خدمات می‌گردد و دوست دارد هفت روز هفته و تمام بیست و چهار ساعت بتواند برای رزرواسیون اقدام کند.

ما هر دو طرف کار را ساده کرده‌ایم. از یک طرف خریدار یا متقاضی محدود به زمان خاصی برای ثبت درخواست خود نیست و از طرفی هم فروشنده یا کارگزار محدود به زمان خاصی برای ارائه خدمات خود نخواهد بود؛ در نتیجه زندگی ساده‌تر می‌شود!

نحوه کسب درآمد Booksy

Booksy به شکل سایر اپلیکیشن‌های مشابه خود درآمد کسب نمی‌کند و کاملا رایگان هر قرار ملاقات را برای افراد مختلف تنظیم می‌نماید.

در عوض با مدل SaaS هزینه اشتراکی را دریافت می‌نماید که بسته به نوع کسب‌وکار و حجم قرار ملاقات‌های ماهانه ممکن است هزینه آبونمان آن متغیر باشد.

وضعیت فعلی Booksy در بازار

برای هر اپلیکیشنی که این روز‌ها تولید می‌شود حداقل یک رقیب محلی وجود دارد. StyleSeat یکی از اپلیکیشن‌های مشابه آمریکایی است.

Treatwell در انگلستان، Vaniday در برزیل و LadyTime در هلند بخشی از همین بازار رقابت هستند که مثل Booksy کارشان تنظیم قرار ملاقات است.

کسانی که از اپلیکیشن رزرواسیون آنلاین Booksy استفاده می‌کنند به این اطمینان رسیده‌اند که اطلاعات مشتریانشان توسط این برنامه به سایر رقبا داده نمی‌شود.

تجربه و پیشنهادات شما؟

دیدگاه خود را درباره Booksy و تمام اپلیکیشن‌های سبک زندگی معرفی شده در این مطلب با ما در میان بگذارید.

برای آشنایی بیشتر شما با اپلیکیشن رزرواسیون آنلاین Booksy می‌توانید آنرا برای اندروید و iOS از طریق لینک‌های زیر دانلود نمایید:

همراهان اندرویدی در صورت مواجه شدن با پیغام this item isnt available in your country از راهنمای آموزش دانلود از پلی استور استفاده کنید تا بتوانید تحریم ها را دور بزنید.

هات اب نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *