استودیو ATi که قبلا پلتفرم یادگیری زبان Mondly را ساخته بود اینبار اپلیکیشن واقعیت مجازی Mondly را برای یادگیری زبان طراحی کرده است.

این اپلیکیشن VR یادگیری زبان با استفاده از ربات چت سخنگوی Mondly  که در آگوست 2016 منتشر شد و به تکنولوژی خودیادگیری مجهز است؛ به آموزش زبان در دنیای واقعیت مجازی خواهد پرداخت.

اپلیکیشن واقعیت مجازی Mondly و یادگیری موثر زبان در فضایی مجازی

اپلیکیشن واقعیت مجازی Mondly

ترکیب ربات چت صوتی و تشخیص متن در محیط واقعیت مجازی، امکان صحبت کردن با شخصیت‌های مجازی و یادگیری زبان‌های مختلف را در یک فضای مشابه فضای واقعی فراهم می‌کند.

اپلیکیشن Mondly براساس آنچه که کاربران برای یادگیری موثر یک زبان به آن نیاز دارند؛ یعنی بازخورد دائمی و یک تجربه کاملا واقعی، برای به دست آوردن اعتماد به نفس طراحی شده است!

این تکنولوژی با استفاده از تشخیص متن قادر به درک عبارات 28 زبان مختلف است و با استفاده از تکنولوژی خودیادگیری، از زمان انتشار تاکنون نیز میلیون‌ها عبارت جدید و پاسخ را یاد گرفته است.

پلتفرم یادگیری زبان این استودیو تاکنون 15 میلیون بار دانلود شده است. اپلیکیشن Mondly نیز قصد دارد با استفاده از فراهم کردن یک محیط واقعی، یک تجربه خودکار آموزشی را در اختیار کاربران قرار دهد.

بازخورد دائم از نظر تلفظ و پیشنهاد کردن لغات جدید؛ یادگیری زبان را به یک تجربه لذت‌بخش و کاملا تعاملی تبدیل خواهد کرد.

ساخت محیطی واقعی با ترکیب تکنولوژی تشخیص متن، ربات چت و واقعیت مجازی

اپلیکیشن واقعیت مجازی Mondly

ترکیب واقعیت مجازی، تشخیص متن و ربات‌های چت با سیستم تشخیص خودکار صوتی، فضای گفتگوی کاملا واقعی را برای زبان آموزان فراهم خواهد کرد.

این سیستم صداهای پس‌زمینه را نادیده خواهد گرفت. نخستین اپلیکیشن Mondly سه صحنه را به 28 زبان دنیا ارائه می‌دهد، برای مثال کاربر با حضور در یک رستوان می‌تواند غذا و نوشیدنی‌ سفارش دهد.

مدیر عامل استودیو ATi می‌گوید: واقعیت مجازی همه جانبه است و ما به سرعت دریافتیم که مدل‌های گفتگوی تعاملی سنتی که نیاز به تپ کردن یا فرمان صوتی برای فعال کردن تشخیص صوت دارند؛ از کیفیت این تجربه خواهند کاست.

به همین منظور سیستم تشخیص صوت اتوماتیک خود را طراحی کردیم و نتیجه، غیرقابل‌باور بود، گفتگو با شخصیت‌های مجازی دقیقا مشابه گفتگو با اشخاص واقعی در فضایی واقعی جریان پیدا می‌کند.

نظر شما در مورد استفاد از اپلیکیشن‌های واقعیت مجازی برای یادگیری زبان چیست؟ احتمالا این فضا، یادگیری یک زبان جدید را برای خیلی‌ها لذت‌بخش خواهد کرد.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *