اپل با انتشار اپلیکیشن Clips برای ویرایش ویدئو با ارائه قابلیت‌های متفاوت امکان تبدیل ویدئو کلیپ‌های شما را به شاهکارهای هنری فراهم کرده است.

در این روزها که استفاده از دوربین گوشی برای گرفتن عکس و ضبط ویدئو به یکی از فعالیت‌های روزانه ما تبدیل شده است؛ حضور اپلیکیشنی قدرتمند از اپل بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود!

معرفی اپلیکیشن Clips

وقتی اپلیکیشن را باز می‌کنید، دوربین سلفی آماده است و شروع به کار می‌کند. امکان ضبط ویدئو در حالت پرتره و منظره وجود دارد اما نتیجه نهایی یک ویدئوی مربعی خواهد بود.

بعد از شروع ضبط ویدئو با انتخاب Live Titles که در گوشه سمت چپ بالا قرار دارد صدای کاربر به متن تبدیل خواهد شد و بصورت کپشن متحرک در زیر ویدئو نمایش داده خواهد شد. این یعنی در حالت سکوت هم می‌توان با مشاهد زیرنویس متوجه موضوع ویدئو شد.

علاوه بر این قطعات، موسیقی مختلفی نیز برای اضافه کردن به ویدئو در دسترس قرار دارند، امکان اضافه کردن عکس از گالری یا گرفتن عکس همزمان با ضبط ویدئو نیز از قابلیت‌های دیگر اپلیکیشن Clips هستند!

با استفاده از فیلترهای مختلف ویدئوی شما بصورت انیمیشنی یا کتاب‌های کمیک یا گزینه‌های دیگری که ترجیح می‌دهید نمایش داده خواهد شد.

قابلیت‌های متفاوت اپلیکیشن Clips

با اضافه کردن همپوشانی به ویدئو امکان نمایش کلمات بر روی ویدئو نیز وجود دارد که با کشیدن کلمات و کپشن‌ها می‌توانید آنها را در جای مناسب قرار دهید و کلماتی که قصد دارید بگویید را بر روی ویدئو تایپ کنید.

اضافه کردن یک صفحه آغاز و پایان برای ویدئو یک ویدئو کلیپ ساده را به یک ویدئوی حرفه‌ای تبدیل خواهد کرد. همچنین با انتخاب کلیپ‌های پیش فرض می‌توان فرمت و طول مناسب را برای ویدئوی ساخته شده انتخاب نمود.

بعد از پایان ایدت ویدئو نیز امکان به اشتراک گذاری آن در اینستاگرام، فیسبوک و اسنپ چت وجود دارد یا با انتخاب یکی از مخاطبان خود در صورتی که Live Titles را انتخاب کرده باشید می‌توانید ویدئو را مستقیما برای آنها ارسال کنید.

بهترین جایگزین‌های اپلیکیشن Clips برای اندروید

اپل تنها کمپانی نیست که یک اپلیکیشن ویرایش ویدئو با چنین ویژگی‌های ارائه کرده است، کاربران اندروید نیز در صورت تمایل می‌توانند از اپلیکیشن‌هایی مانند اپلیکیشن Quik – Free Video Editor، اپلیکیشن Funimate Video Effects Editor، اپلیکیشن Magisto Video Editor & Maker و یا FilmoraGo – Free Video Editor استفاده کنند که همگی دارای قابلیت‌های مشابهی هستند.

همراهان اپلی می‌توانید اپلیکیشن Clips را از لینک زیر دانلود نمایید:

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *