اپلیکیشن Core یک پلتفرم مبتنی بر ویدئو است که به کاربران کمک می‌کند جز به جز بازی‌های دنیا را در چارچوب گوشی‌های خود جستجو کرده و گیم مطلوب خود را انتخاب کنند.

بازی‌های ویدویی تقریبا هم سن کامپیوتر‌ها هستند. نسل در نسل کامپیوتر‌ها تقریبا دوران خوبی را پشت سر گذاشتند و از دهه 1970 تکنولوژی کامپیوتری تقریبا به بار نشست؛ اما بازی‌ها برخلاف کامپیوتر، حیات پُرچالشی داشتند.

زمان زیادی گذشت تا آتاری و کنسول‌های بزرگ ویدیویی معرفی شدند و تازه بعد از این دو تکنولوژی بود که تولید بازی‌های ویدیویی و تجهیزات آن شتاب یافت.

چه کُند، چه سریع، بازی‌های ویدیویی همیشه طرفداران خود را داشته و دارند. از وقتی که پای موبایل هم به میان آمده است همه چیز برای یک ورود کاربر به جرگه گیمر‌ها فراهم شده؛ فقط کمبود یک مرجع اطلاعاتی حس می‌شد که آنهم به لطف انتشار اپلیکیشن Core برای همیشه برطرف شده است.

کشف بهترین، به روزترین و جذاب ترین بازی‌ها یکی از نیاز‌های همیشگی بازیکنان بوده است. با وجود بیشمار منبع اینترنتی داخلی و خارجی در ارتباط با نقد و بررسی بازی‌ها، باز هم کمبود یک مرجع کامل که تمام بازی‌ها بصورت طبقه‌بندی شده در آن قابل مشاهده باشند، حس می‌شد.

Matthew Cohen، صاحب امتیاز سابق شبکه یوتیوب ماشینیما هم‌اکنون مدیریت توسعه این پلتفرم را بر عهده دارد و در طول مصاحبه‌ای جزئیات بیشتری درباره این پلتفرم با ما در میان گذاشته است.

مطلب امروز هات اپ نیوز و آشنایی بیشتر با اپلیکیشن Core را به تمام بازی دوستان تقدیم می‌کنیم.

کشف بازی‌های موبایلی با اپلیکیشن Core

Mobile Game Discovery with Core App

اپلیکیشن Core یک هسته اطلاعاتی قوی است که دائما بروز می‌شود. کشف بازی‌های متنوعی که شاید اسمشان را هم تاکنون نشنیده‌اید و دانلود آن‌ها.

آشنایی با شخصیت‌های بازی و کسب اطلاعات درباره استودیو‌های بازی سازی مطرح جهان نظیراستودیو بازی‌سازی Gunslinger یا استودیو Kiz فقط بخشی از خدمات این بانک اطلاعاتی است.

اپلیکیشن Core

سرمایه گذاری‌های انجام شده در Core

اپلیکیشن Core به صورت مشارکتی مدیریت می‌شود. این کمپانی یک قرارداد همکاری با 3BlackDot، آژانس سرگرمی موثر در تحولات بازی‌های ویدیویی و Jetpak امضا کرده است.

Allen DeBevoise، بنیانگذار شبکه ماشینیما و سایر کمپانی‌های بازی سازی نیز از این استارتاپ حمایت مالی و معنوی می‌کنند.

اهداف تولید اپلیکیشن

Matthew Cohen هدف خود را از انتشار این بازی در یکی از مصاحبه‌های خود اینچنین مطرح کرده است:

“Core را ساختم چون دوستان زیادی دارم که می‌دانم همیشه از معضل پیدا کردن بازی‌ها برای دانلود رنج می‌کشند. این بازار عظیم است و هزار بازی کوچک و بزرگ در آن وجود دارد. تصمیم گرفتیم صفحه‌ای طراحی کنیم برای کسانی که به دنبال اخبار بروز بازی‌های دنیا هستند.”

اپلیکیشن Core

پیش از ساخت اپلیکیشن Core استارتاپ‌های زیادی برای تولید چنین بانک اطلاعاتی اقدام کرده بودند؛ اما Core مبتنی بر ویدیو است و تمام اطلاعات و تغییرات را به صورت ویدیو‌ و در قالب گزارش مخابره می‌کند. به علاوه تمام امکانات اندک اپلیکیشن‌های مشابه موجود در این برنامه وجود دارد.

Cohen می‌گوید: ما محتوای اختصاصی خود را در این برنامه تولید می‌کنیم و در عین حال از تاثیرگذاران صنعت بازی سازی نیز استفاده می‌نماییم.

Core در بیست و چهارم ژانویه در گوگل پلی و اپ استور عرضه شده است و قرار است به زودی در Amazon Fire و Apple TV قرار گیرد.

اپلیکیشن Core

آینده اپلیکیشن Core

Cohen معتقد است Core برای رشد و پیشرفت نیاز به همکاری استودیو‌های شخصی و مستقل دارد. بخشی از استراتژی‌های این کمپانی برای آینده مذاکره و هدایت سرمایه گذاران دیگر مثل یوتیوب است؛ چون این همکاری به تولید محتوای عظیمی می‌انجامد که تاکنون هیچ مرجع اطلاعاتی مشابه آن در فضای اینترنت وجود نداشته است.

از آنجایی که محتوای اپلیکیشن Core ویدیویی است؛ به اشتراک گذاری آنلاین آن در کانال‌های یوتیوبی، تحول بزرگی خواهد بود.

اپلیکیشن Core

پروژه تشویق سرمایه گذاران و کمپانی‌های تاثیرگذار در صنعت بازی به موبایل ختم نمی‌شود و قرار است این اپلیکیشن در نسخه‌ دسکتاپ نیز منتشر شود.

تجربه و نظرات شما؟

نسخه اندروید و iOS این بازی هم اکنون در گوگل پلی و اپ استور در دسترس است. بعد از دانلود، نظرات خود را در ارتباط با این برنامه با ما در میان بگذارید.

همراهان اندرویدی در صورت مواجه شدن با پیغام this item isnt available in your country از راهنمای آموزش دانلود از پلی‌استور استفاده کنید تا بتوانید تحریم‌ها را دور بزنید.

منبع هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *