اپل برای فیلم Emancipation «ویل اسمیت» و «آنتوان فوکوا» 120 میلیون دلار پرداخت می‌کند

به نظر می‌رسد که ایده‌ی همکاری «آنتوان فوکوا» و «ویل اسمیت» به قدری جذاب است که اپل نمی‌تواند از آن بگذرد. این استودیو برای اخذ امتیاز پخش فیلم «آزادی» قرار از مبلغ هنگفتی بپردازد. ساعاتی پیش گزارش شد که استودیوی اپل با سازندگان این فیلم برای خرید امتیاز پخش جهانی فیلم به توافق رسیده است. انتظار می‌رود این فیلم ابتدا در سالن‌های سینما و سپس از طریق شبکه‌ی اپل تی‌وی+ منتشر شود. اپل برای پخش این فیلم حاضر شده ۱۲۰ میلیون دلار پرداخت کند.

داستان فیلم در مورد شخصیتی تاریخی به نام پیتر است، برده‌ای که در سال ۱۸۶۳ از ایالت‌های جنوبی گریخت و خود را به ارتش اتحادیه‌ی شمال رساند. او در آنجا آثار وحشتناک شکنجه‌هایش را به عکسان نشان می‌دهد. این تصاویر در نهایت به روزنامه‌های سراسر دنیا راه پیدا می‌کند و راه را برای منسوخ شدن برده‌داری هموار می‌کند.

اپل تنها استودیویی نبود که برای پخش این فیلم تمایل نشان می‌داد. گفته می‌شود که استودیوی برادران وارنر رقیب اصلی اپل بوده اما سرانجام سازندگان با اپل به توافق می‌رسند. این استویو اخیراً مبالغ زیادی بر روی پروژه‌های سینمایی و تلویزیونی سرمایه‌گذاری کرده است. آن‌ها فیلم «گری‌هوند» با بازی «تام هنکس» را با قراردادی ۷۰ میلیون دلاری خریداری کردند و در پروژه‌ی پرخرج «قاتلین ماه گل» به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی» نیز که پارامونت از عهده‌ی تأمین هزینه‌هایش برنیامد مشارکت می‌کنند. اپل قراردادهای دیگری با «سوفیا کاپولا» نیز به امضاء رسانده است.

تاریخ پخش فیلم جدید «ویل اسمیت» مشخص نیست اما انتظار می‌رود که فیلمبرداری آن از اوایل سال ۲۰۲۱ آغاز شود.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *