اپل تی‌وی+ فصل دوم سریال‌های See ،Dickinson و For All Mankind را می‌سازد

اپل که هفته‌ی گذشته با راه اندازی اپل تی‌وی+ وارد رقابت شبکه‌های استریمینگ شد، چندین سریال از جمله «برنامه‌ی صبحگاهی» (The Morning Show)، «دیدن» (See)، «دیکنسون» (Dickinson) و «برای تمام بشریت» (For All Mankind) را به همراه چند انیمیشن کودکانه پخش کرد. اکنون با گذشت چند روز اپل رسماً تأیید کرده است که فصل دوم سریال «برای تمام بشریت» به نویسندگی «رونالد مور»، «دیدن» با بازی «جیسون موموآ» و کمدی «دیکنسون» با بازی «هیلی استاینفلد» را می‌سازد.

این سریال‌ها به «برنامه‌ی صبحگاهی» می‌پیوندند که پیش‌تر سفارش تولید دو فصل را دریافت کرده بود. فصل دوم بعضی از این مجموعه‌ها از هم اکنون در حال تولید است. پیش‌بینی می‌شود فصل دوم سریال‌های کمدی «آمریکای کوچک» (Little America) و درام «خانه پیش از تاریکی» (Home Before Dark) هم به تولید برسد.

اپل قصد دارد سفارش ساخت فصل دوم اغلب سریال‌های فیلمنامه‌ای خود پیش از پخش صادر کند. آن‌ها مانند سایر پلتفورم‌های SVOD، آمار بینندگان خود را منتشر نمی‌سازند، اما منابع نزدیک به شرکت اطلاعات اندکی را به اشتراک گذاشته‌اند. اکثریت مشترکینی که اپیزودهای اول سریال‌های جدید را تماشا کرده‌اند به سراغ دو اپیزود بعدی هم رفته‌اند. اپل سه اپیزود ابتدایی فصل اول سریال‌هایش را پخش می‌کند و سایر قسمت‌ها را به صورت هفتگی منتشر می‌سازد.

بنابر آمار منتشر شده از سوی «لسن‌فرست»، اپل رتبه‌ی اول و سوم بحث‌برانگیزترین سریال‌های جمعه‌ی هفته‌ی گذشته را با «برنامه‌ی صبحگاهی» و «برای تمام بشریت» کسب کرده است.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *