70 اپیزود دیگر از «ریک و مورتی» ساخته می‌شود

تولید فصل چهارم انیمیشن «ریک و مورتی» پس از مدت‌ها سرانجام به تأیید رسید. شبکه «ادالت سوییم» با امضای یک قرارداد بلندمدت با «دن هارمون» و «جاستین رویلند» وعده داده است که 70 اپیزود دیگر از این انیمیشن محبوب را می‌سازد. این تعداد اپیزود سفارش داده شده، از مجموع تعداد اپیزودهای سه فصل اول سریال (31 قسمت) هم بیشتر است.

این سفارش غافلگیرکننده و عظیم در سال‌های گذشته کمتر مشاهده شده و نشان دهنده موفقیت «ریک و مورتی» است. قسمت پایانی فصل سوم موجب شد رکورد بینندگان تاریخ شبکه شکسته شود و سریال نه تنها در تلویزیون بلکه در پلتفورم‌های گیمینگ و سرویس‌های استریمینگ زنده به موفقیت دست یابد. این سریال انیمیشن از طرف دیگر استانداردهای یک انیمیشن کمدی بزرگسالانه را نیز دستخوش تغییر کرد و شبکه‌های زیادی این مجموعه را الگو قرار دادند.

این کمدی علمی-تخیلی در مورد دانشمند نابغه‌ای است که نوه‌اش را با خود به ماجراجویی‌های خطیری در سراسر کهکشان می‌کشاند. پخش «ریک و مورتی» از  2 دسامبر 2013 آغاز شد و فصل سوم آن 1 اکتبر 2017 به پایان رسید. نویسندگان سریال پس از آن هواداران را در جریان وضعیت سریال قرار می‌دادند. هارمون اخیراً اعلام کرده بود که مذاکرات همکاری این بار «شرایط پیچیده‌ای» به خود گرفته، کنایه‌ای که با این خبر گره‌گشایی شده است.

تانی کال

30nama

  • ریک و مورتی

    نقد و بررسی فصل سوم «ریک و مورتی»

    نقد و بررسی فصل سوم «ریک و مورتی» در چندسال اخیر میزان محبوبیت سریال‌های کمدی انیمیشنی به …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *