اکران ریبوت فیلم Hellboy با سه ماه تأخیر مواجه شد

روز گذشته کمپانی کانادایی «لاینْزْگِیت» (Lionsgate) رسما اعلام کرد ریبوت فیلم «هل‌بوی» (Hellboy) با یک تاخیر سه ماهه، به جای 11 ژانویه 2019 (21 دی 1397) در تاریخ 12 آوریل 2019 (23 فروردین 1398) روی پرده سینماها خواهد رفت.

این تاخیر سبب می‌شود فیلم جدید «نیل مارشال» در زمان اکران مجبور نباشد با چند فیلم پر ستاره رقابت کند، زیرا بدون شک موفقیت در باکس‌آفیس برای لاینزگیت اهمیت بالایی دارد. در دی ماه ریبوت فیلم «هل‌بوی» مجبور بود با فیلم «Ad Astra» که بازیگرانی همچون «برد پیت» و «تامی لی جونز»در آن ایفای نقش کرده‌اند، رقابت کند. همچنین فیلم جدید یونیورسال استودیوز، یعنی «The Voyage of Doctor Dolittle» نیز برای اکران در اواخر دی ماه برنامه‌ریزی شده‌است و این موارد دست به دست هم دادند تا لاینگیت و دارک هورس انترتیمنت (Dark Horse Entertainment) چند ماه دیرتر مورد انتظارترین فیلم خود را به سینماها ببرند تا خطری در جدول فروش پسر جهنمی را تهدید نکند.

«دیوید هاربر» در این فیلم قرار است نقش پسر جهنمی را ایفا کند. پیش از این طی سال‌های 2016 و 2017 او با با ایفای نقش افسر هارپر در سریال «اتفاقات عجیب» (Stranger Things) توانست مورد توجه بسیاری از دوست‌داران سینما و تلویزیون قرار بگیرد و حتی نامزد جایزه بهترین بازیگر مکمل مرد در «جایزه امی برای برنامه‌های تلویزیونی سر شب» شد.

ریبوت فیلم «هل‌بوی» توسط نیل مارشال کارگردانی خواهد شد که پیش از این سابقه کار بر روی چند قسمت از سریال «بازی تاج‌وتخت»، فیلم تقریباً موفق «The Descent» و «Centurion» را در کارنامه دارد. فیلم‌نامه این اثر را مایک میگنولا خالق شخصیت پسر جهنمی، اندرو کوزبی و کریستوفر گولد نوشته‌اند.

تانی کال

30nama

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *