اکران Hotel Transylvania: Transformania به اکتبر 2021 موکول شد

چهارمین و آخرین قسمت انیمیشن «هتل ترنسیلوانیا» (Hotel Transylvania: Transformania) در حوالی جشن هالووین اکران خواهد شد. این فیلم پیش‌تر قرار بود در ماه ژوئیه توسط سونی روی پرده برود، اما جمعه شب گذشته گزارش شد که استودیو آن را به ۱ اکتبر (۹ مهر ماه ۱۴۰۰) موکول کرده است.

چندگانه‌ «هتل ترنسیلوانیا» از سال ۲۰۱۲ تاکنون ۱.۳ میلیارد دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند. قسمت چهارم فیلم توسط «جنیفر کلوسکا» و «درک درایمن» کارگردانی شده و نویسنده‌ آن «گندی تارتاکوفسکی» بوده است. تارتاکوفسکی سه قسمت قبلی «هتل ترنسیلوانیا» را کارگردانی کرده و در حال حاضر بر روی دو فیلم بلند برای «سونی پیکچرز انیمیشن» کار می‌کند. تولید «هتل ترنسیلوانیا ۴» از اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز شد، وقتی که قرار بود نسخه نهایی فیلم دسامبر سال ۲۰۲۱ اکران شود.

«آدام سندلر» در «هتل ترنسیلوانیا» در نقش «دراکولا» صداپیشگی کرده بود و در این قسمت جای خود را به «برایان هال» داده است. «سلینا گومز» در نقش دختر امروزی او «میویس»، «اندی سمبرگ» در نقش «جانی لوگران»، «کاترین هان» در نقش «اریکا ون هلسینگ»، «استیو بوشمی» در نقش «وین»، «دیوید اسپید» در نقش «گریفین»، «کیگان مایکل کی» در نقش «ماری»، «آشر بلینکاف»، «برد آبرل»، «فرن درشر»، «جیم گفیگان» در نقش «پروفسور آبراهام ون هلسینگ» و «مالی شنان» دیگر صداپیشگان فیلم خواهند بود. ترنسیلوانیا پناهگاهی برای موجودات افسانه‌ای است که نمی‌توانند آزادانه در میان انسان‌ها زندگی کنند.

هتل ترنسیلوانیا: ترنسفورمینیا» ۱ اکتبر (۹ مهر ماه ۱۴۰۰) اکران خواهد شد.

تانی کال

30nama

insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *