اکران Venom 2 به سپتامبر 2021 موکول شد؛ دیزنی برای Black Widow در «آخرین دقایق» تصمیم‌گیری می‌کند

سونی پیکچرز اعلام کرد که اکران «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» (Venom: Let There Be Carnage) را با تأخیر چند ماهه در تاریخ ۱۷ سپتامبر ۲۰۲۱ روی پرده می‌برد.

دنباله‌ی «ونوم» (Venom) در حین پاندمی چندین مرتبه به تعویق افتاده و آخرین بار قرار بود ۲۵ ژوئن اکران شود. علی‌رغم بازگشایی سینماهای لس‌آنجلس و نیویورک پس از یک سال، تأخیر دوباره در اکران «ونوم ۲» چندان غیرمنتظره نبود. یونیورسال اخیراً اکران «سریع و خشن ۹» (F9) را به اواخر ژوئن موکول کرده بود، بنابراین انتظار نمی‌رفت که این دو فیلم همزمان به نمایش درآیند.

«ونوم ۲» در تاریخ جدید اکرانش میان ریبوت «جوخه انتحار» (The Suicide Squad) که ۶ آگست به نمایش درمی‌آید و «تل‌ماسه» (Dune 2021) «دنی ویلنوو» که ۱ اکتبر روی پرده می‌رود قرار گرفته است. «ونوم: بگذار کشتار به پا شود» همزمان با فیلم پرستاره‌ی «مرگ روی نیل» (Death on Nile) و دنباله‌ی «بچه رئیس: کسب‌وکار خانوادگی» (The Boss Baby: Family Business) یونیورسال اکران خواهد شد.

سونی فیلم «مردی از تورنتو» (Man From Toronto) با بازی «کوین هارت» و «وودی هارلسون» را نیز از تقویم حذف کرده است. این اکشن کمدی قرار بود ۱۷ سپتامبر اکران شود.

دنباله‌ی «ونوم» توسط «اندی سرکیس» کارگردانی شده و «تام هاردی» برای بازی در نقش اول آن بازگشته است. هارلسون در نقش شخصیت شرور «کارنج/کشتار» ظاهر خواهد شد. قسمت اول فیلم در سال ۲۰۱۸ بیش از ۸۵۵ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخت.

«باب چاپک» مدیر عامل دیزنی هم اخیراً ادعا کرده است که الگوی پخش «بیوه سیاه» (Black Widow) تصمیمی است که در لحظات آخر اتخاذ خواهد شد. او در حالی که مقابل دیزنی‌لند ایستاده بود در مصاحبه با تلویزیون بلومبرگ گفت که شهر بازی دیزنی با ظرفیت محدود از ۳۰ آوریل بازگشایی خواهد شد.

«بیوه سیاه» در حین پاندمی چند بار با تأخیر مواجه شده و در حال حاضر قرار است ۷ می ۲۰۲۱ روی پرده برود. دیزنی هنوز برنامه‌های خود برای پخش «بیوه سیاه» را اعلام نکرده اما انتظار می‌رود که این فیلم ابرقهرمانی با بازی «اسکارلت جوهانسن»، «فلورنس پیو»، «ریچل وایس» و «دیوید هاربر» با قیمت ۳۰ دلار از دیزنی+ پخش شود و اکران محدودی در سالن‌های سینما داشته باشد. بسیاری از سینماهای زنجیره‌ای آمریکا از جمله سینه‌مارک به دنبال انتشار انیمیشن «رایا و آخرین اژدها» (Raya and the Last Dragon) از دیزنی+ با قیمت ۳۰ دلار، حاضر به نمایش فیلم نشدند.

چاپک در پاسخ به این پرسش که آیا «بیوه سیاه» در همین تاریخ اکران خواهد شد یا نه می‌گوید: «وضعیت و شرایط ما در حال تغییر است. همین چند هفته قبل، سینماهای نیویورک و لس‌آنجلس بازگشایی نشده بودند. اما حالا ناگهان باز شده‌اند، بنابراین منتظر می‌مانیم تا ببینیم واکنش سینماروها به این بازگشایی‌ها چیست. انعطاف‌پذیر باقی خواهیم ماند. احتمالاً در مورد اینکه این فیلم‌ها چگونه به بازار می‌آیند در دقیقه‌ی آخر تصمیم‌گیری می‌کنیم.»

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *