خانه ورزش اخبار ورزش اکوادر 1 – 3 آرژانتین؛ صعود به جام جهانی با معجزه مسی

اکوادر 1 – 3 آرژانتین؛ صعود به جام جهانی با معجزه مسی

0

اکوادر 1 – 3 آرژانتین؛ صعود به جام جهانی با معجزه مسی

در حالیکه کار آرژانتین در مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی با چند تساوی بسیار سخت شده بود، این تیم در آخرین بازی خود برای صعود به یک پیروزی نیاز داشت که لیونل مسی آن را به ارمغان آورد تا جام جهانی بدون آرژانتین و مسی نماند.

شاگردان خورخه سمپائولی که پیش از این دیدار تیم ششم جدول بودند، خیلی زود دروازه خود را در دقیقه ‘۱ باز شده دیدند تا هواداران آرژانتین نگران تر شوند؛ روماریو ایبارا روی اشتباه دفاع آلبی سلسته این گل را به ثمر رساند. اما خیلی طول نکشید که درخشش مسی آغاز شد؛ اعجوبه آرژانتینی در دقیقه ‘۱۱ روی همکاری با دی ماریا، در موقعیت تک به تک دروازه را باز کرد. گل دوم در دقیقه ‘۱۸ باز هم توسط مسی به ثمر رسید و شوت محکم این بازیکن به زیر طاق دروازه راه یافت.


در نیمه دوم، در حالیکه اکوادر ناتوان به نظر می رسید، مسی در دقیقه ‘۶۲ پا به توپ شد و با ضربه چیپ زیبا در شرایط نامتعادل، دروازه میزبان را برای سومین بار باز کرد تا خیال هواداران را از بابت صعود راحت کند. به این ترتیب آرژانتین با کسب ۲۸ امتیاز به عنوان تیم سوم منطقه، به صورت مستقیم راهی جام جهانی شد و لیونل مسی هم با ۲۰ گل زده، بهترین گلزن تاریخ بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی شد.

ترکیب دو تیم:

تانی کال

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *