میلیونر معروف وارن بافت ۸۰ درصد روش را مطالعه می کند. بیل گیتس ۵۰ کتاب در سال می خواند که برابر است با هفته ای یک کتاب. ایلان ماسک موفقیتش را مدیون کتاب هایی است که می خواند. نمی توان منکر این واقعیت شد که تمام کارآفرینان موفق کتاب می خوانند. در زیر لیستی از کتاب هایی آورده ام که مهم ترین مسائل مالی و سرمایه گذاری را در بر می گیرد. اگر تمایل دارید راه های سرمایه گذاری و ثروت اندوزی را بیاموزید این کتاب ها را حتما در لیست کتابخانه خود قرار دهید.

سرمایه گذار هوشمند اثر بنیامین گراهام

کتاب های موفقیت و ثروت

بنیامین گراهام بزرگ ترین مشاور سرمایه گذاری قرن بیستم پدر ارزش سرمایه گذاری و یکی از اثرگذارترین متفکران عصر است. کتاب سرمایه گذار هوشمند بنیامین گراهام اصولی که نظریه های مالی معاصر بر پایه آن ها نهاده شده است را ارائه می دهد. اگر در خرید این کتاب تردید دارید باید بگویم که وارن بافت میلیونر معروف اعتراف کرده است که این کتاب به زندگی حرفه ای او شکل داده است.

بزرگ ترین راز پول در آوردن در تاریخ اثر جو وایتلی

کتاب های موفقیت و ثروت

بزرگ ترین راز پول درآوردن در تاریخ چیست؟ چگونه یک مرد از این راز برای به دست آوردن ۱۵۰۰۰۰۰ دلار استفاده کرده است؟ چگونه این کتاب در عرض یک روز به پرفروش ترین کتاب سال تبدیل شده است؟ اگر می خواهید پول بیشتری به دست بیاورید حتما این کتاب را بخوانید. این کتاب الهام بخش بی نظیر توسط جو وایتلی نگارش شده است.

اسرار ذهن میلیونرها اثر تی هارو اکر

کتاب های موفقیت و ثروت

این کتاب پل ارتباطی بین خواستن موفقیت و رسیدن به آن را نشان می دهد. چرا بعضی ها خیلی راحت ثرتمند می شوند در حالی که برخی دیگر مدام با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کنند؟ آیا در آموزش، هوش، مهارت ها، زمان، عادت های کاری، شانس یا انتخاب شغل آن ها تفاوت هست؟ پاسخ این سوال هیچکدام از موارد بالا نیست. هارو اکر در این کتاب گفته است: به من ۵ دقیقه زمان بدهید تا آینده مالی باقی عمرتان را پیش بینی کنم. به گفته او همه ما در ذهن ناخودآگاهمان برنامه پول و موفقیت داریم و همین برنامه است که زندگی مالی ما را تعیین می کند. اگر این برنامه پولی برای موفقیت تنظیم نشده باشد هرگز به پول نخواهید رسید. اما می توانید این برنامه پولی را در ذهن تغییر دهید تا به موفقیت برسید.

بیندیشید و ثروتمند شوید اثر ناپلئون هیل

کتاب های موفقیت و ثروت

ناپلئون هیل برای نوشتن این کتاب از اسرار موفقیت اندرو کارنگی که برایش شرح داده بود الهام گرفته است. در این کتاب بعد از بررسی صدها مرد موفق و مشهور ۱۳ گام برای رسیدن به ثروت شرح داده شده است.

bedunim

برچسب‌ها
insta-tanikal
  • هوش هیجانی

    طرز فکر افراد موفق

    طرز فکر افراد موفق خیلی از افراد همیشه به دنبال راهی برای دست یابی به موفقیت هستند. گاهی ب…
  • social

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی

    آموزش افزایش مهارت‌های اجتماعی شاید بارها پیش آمده باشد که از خودتان بپرسید چگونه می‌توان …
  • Man success

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم

    با درست بودن 80 درصد از کارهایمان، موفق می‌شویم فیونا گرینوالد، مشاور متخصص اجتماعی ، سخنر…
  • چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟

    چگونه اراده خود را تقویت کنیم؟ خیلی از ما ها خوب میدانیم بعضی صحبت ها در در جهت استتار ضعف…
  • استرس

    درمان استرس

    درمان استرس استرس اصولا مانع عملکرد صحیح بسیاری از فعالیت های فیزیکی و روحی افراد میشود. ا…
  • عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی

    عوامل موثر بر داشتن انرژی روحی و جسمی تا کنون حتما برایتان پیش آمده که موبایل خود را بر رو…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *