اگر طرفدار The Last of Us هستید و بازی را تجربه کرده‌اید این سوال را بخوانید! تاکنون به این موضوع فکر کرده‌اید که اگر اوایل بازی به جای شخصیت “تِس” شاهد کشته شدن “جوئل” بودیم، بازی چطور پیش می‌رفت؟ یک کاربر Youtube به این پرسش پاسخ می‌دهد! به گزارش پردیس‌گیم، ماه گذشته یک یوتیوبر با نام Freako با انتشار ویدئویی جالب، نمونه‌ای اولیه از جایگزینی چند شخصیت بازی به جای جوئل را نشان داد که در آن شاهد بازی با شخصیت مارلین و حتی یک کلیکر بودیم! اما با این وجود این نمونه از مشکلات زیادی رنج می‌برد. از شما دعوت می‌کنیم نمایش مربوط به طرح اولیه را مشاهده کنید:

 

 

اما این پایان کار نبود و اخیرا Freako نمایش جدید و البته قوی‌تری از دست‌مایه کار خود را منتشر کرده است. در این نمایش ما شاهد جایگزینی کامل شخصیت “تِس” در بازی به جای “جوئل” هستیم و نتیجه کار هم زیبا از آب در آمده است. از آنجایی که The Last of Us در انحصار کامل شرکت سونی قرار دارد و شاهد عرضه آن بر روی PC نیستیم، احتمالت هیچگاه نمی‌توانیم چنین مادی را تجربه کنیم اما حداقل برای طرفداران بازی دیدن این تجربه حتی بصورت ویدئویی نیز جذاب است:

 

 

 

 

The Last of Us عنوانی تحسین شده است که در سال 2013 بر روی کنسول PS3 منتشر شد و نسخه ارتقایافته آن نیز یک سال بعد بر روی PS4 در دسترس قرار گرفت. هم‌اکنون سازنده این بازی یعنی استدیو Naughty Dog مشغول ساخت نسخه دوم آن است که پیش‌بینی می‌شود در سال 2018 یا 2019 روانه بازار شود.

 

پردیس گیم

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *