«ایان مک‌شین» (Ian McShane) به فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen که یک ریبوت برای این مجموعه محسوب می‌شود، پیوسته است.

در جدیدترین فیلم از مجموعه Hellboy ایان مک‌شین در کنار «دیوید هاربر» (David Harbour) از سریال Stranger Things نقش‌آفرینی می‌کند. انتظار می‌رود که فیلم‌برداری فیلم «پسر جهنمی: ظهور ملکه خون» Hellboy: Rise of the Blood Queen از اول ماه آینده اغاز شود.

بنابر گزارش سایت هالیوود ریپورتر، ایان مک‌شین در این فیلم نقش «پروفسور بروم» (Professor Broom) را برعهده خواهد داشت. در رمان‌های گریافیکی Hellboy که فیلم‌های این مجموعه بر اساس آن ساخته شده‌اند، پروفسور بروم پدرخوانده شخصیت پسر جهنمی است. در دو نسخه قبلی از این مجموعه که «گیلرمو دل تورو» (Guillermo Del Toro) کارگردانی کرده است، «جان هرت» (John Hurt) که چندی پیش فوت کرد نقش او را برعهده داشت.

از جدیدترین آثار مک‌شین می‌تواند به حضور او در فصل ششم سریال بازی تاج و تخت، «خدایان آمریکایی» (American Gods) و فیلم‌های John Wick اشاره کرد. یکی از بهترین کارهای جدید مک‌شین سریال ، «خدایان آمریکایی» (American Gods) است که در آن نقش یکی از شخصیت‌های اصلی را دارد و در فصل اول آن بیشتر توجهات به خود جلب کرده بود.

فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen توسط «نیل مارشال» (Neil Marshall) کارگردانی می‌شود که بیش از هر چیزی برای کارش در سریال بایز تاج و تخت شناخته شده است ولی فیلم موفق Doomsday and The Descent را نیز در کارنامه خودش دارد. دیوید هاربر نیز نقش پسر جهنمی را برعهده دارد. خالق این شیخصت، «مایک مینولا» (Mike Mignola)، نیز در توسعه این فیلم نقش دارد.

شرکت لایونزگیت که سابقه ساخت فیلم Hunger Games را نیز دارد در مرحله نهایی مذاکره برای تهیه کنندگی فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen قرار دارد. در مصاحبه‌ای که اخیرا نیل مارشال با Post Mortem podcast داشته بیان کرده است که برخلاف فیلم‌های گیلرمو دل تورو، او فیلمی خواهد ساخت که برای بزرگسالان مناسب‌تر باشد.

ما قصد داریم آنطور که می‌خواهیم این فیلم را بسازیم. از اول قصدمان ساخت یک فیلم با درجه سنی R نبود ولی هرچه روند توسعه فیلم جلوتر رفت محتوای فیلم بزرگسالانه‌تر شد و کسی نیز با این موضوع مشکلی ندارد و نمی‌تواند مانع کار ما شود.

موفقیت دو فیلم Deadpool و Logan از این جهت کمک بزرگی همه کرده‌ است و اگر به ریشه داستان خود بازگردیم، خواهیم دید که از همان ابتدا همه چیز خونین بود و ما نیز این واقعیت را قبول کرده و از آن استفاده کردیم.

طرفداران این مجموعه چندین سال است که در مورد قسمت سوم پسر جهنمی کنجکاو هستند، قسمت اول پسر جهنمی در سال 2004 منتشر شده بود و دومین قسمت آن نیز با عنوان «پسر جهنمی 2: ارتش طلایی» (Hellboy II: The Golden Army) در سال 2008 منتشر گردید. پس از آن گیلرمو دل تورو و ران پرلمن در چندین مصاحبه اعلام کرده بودند که هرگز قسمت سومی از این مجموعه ساخته نخواهد شد.

گیم شات

  • Milla Jovovich

    میلا یوویچ به فیلم Hellboy: Rise of the Blood Queen پیوست

    طبق گفته وبسایت ددلاین، «میلا یوویچ» (Milla Jovovich) بازیگر مجموعه فیلم‌های Resident Evil…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *