«ایان مک کلن» مخالف ایفای نقش بازیگری دیگر برای شخصیت «گندالف» است

یکی از نام آشناترین شخصیت های حوزه ی ادبیات و سینما «گندالف» است که همگان وی را با ایفای نقش «ایان مک کلن» در مجموعه فیلم های «ارباب حلقه ها» و «هابیت» می شناسند. این بازیگر 78 ساله ی بریتانیایی در مصاحبه ی جدید خود اعلام کرده که دوست ندارد هیچ بازیگر دیگری به جز خودش در این نقش بازی کند. این بازیگر سال های طولانی از عمر خود را با مجموعه داستان های «تالکین» سپری کرده و تقرییاً می توان به جرئت گفت که شخصیت گندالف مدیون تلاش های مک کلن است. بازی درخشان او در این نقش باعث شد هواداران و منتقدان با آغوشی باز از وی استقبال نمایند و همانطور که انتظار می رفت، تعداد بسیار زیادی جایزه و عنوان و… به سمت او روانه شد. عشق و علاقه ی سرشار این بازیگر به نقش خیالی اش باعث شده تا او حضور بازیگری دیگر در نقش گندالف را تاب نیاورد.
همان طور که مطلع هستید شبکه ی «آمازون» به تازگی خبری مبنی بر تولید سریالی بر اساس داستان های «ارباب حلقه ها» منتشر نموده است. ایان مک کلن در مصاحبه ی جدید خود بیان کرده که یا خودش باید گندالف را بازی کند یا به هیچ وجه اجازه ی ایفای نقش به بازیگر دیگری را نخواهد داد. این بازیگر در برنامه ی تلویزیونی این هفته ی «گراهام نورتون» موضع خود را در قبال گمانه زنی های اخیر مبنی بر ایفای نقش بازیگری دیگر در نقش گندالف مشخص کرد:

منظورتان چیست که می گویید یک گندالف دیگر؟ من هنوز به تیم سازنده ی سریال جواب مثبت نداده ام چون هنوز از من نخواسته اند که در سریال حضور داشته باشم. شما می گویید که کسی دیگر قرار است نقش گندالف را بازی کند؟ این شخصیت بالای 7 هزار سال سن دارد و من هنوز برای این نقش تازه نفس و جوانم.

مک کلن 78 ساله نکته ی خوبی را در مصاحبه اش پیرامون سن گندالف متذکر شده است. از آنجاییکه او این حرف را در یک برنامه تلویزیونی زنده زده، بهتر است که سازندگان سریال نیز چنین فرصتی را از دست نداده و در آینده ی نزدیک به او پیشنهاد بازی در سریال دهند.
نظر شما چیست؟ آیا می توانید بازیگر دیگری را در نقش گندالف متصور شوید؟

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *