خانه تکنولوژی اخبار ایسوس ذن‌فون ۴ با باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپری در TENAA مشاهده شد

ایسوس ذن‌فون ۴ با باتری ۴۸۵۰ میلی‌آمپری در TENAA مشاهده شد

0

با وجود فراز و نشیب‌های فراوان در سال‌های اخیر، شارژدهی باتری گوشی‌های هوشمند بهبود چشمگیری نداشته است. در حال‌ حاضر اکثر گوشی‌های هوشمند تنها تا یک روز کاربر را همراهی می‌کنند، البته برخی دستگاه‌ها تا ۲ یا ۳ روز قادر به انجام این امر هستند. بنا بر دلایل ذکر شده، در هنگام خرید گوشی هوشمند بسیاری از کاربران به شارژدهی دستگاه آینده خود بسیار اهمیت می‌دهند. حالا اطلاعاتی در رابطه با یک دستگاه ایسوس منتشر شده که احتمالا ایسوس ذن‌فون ۴ باشد.

اخیرا دستگاهی از شرکت ایسوس با نام X00GD در TENAA (نسخه چینی FCC) مشاهده شده است. این مدل از سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۷.۰ بهره برده و شارژدهی آن را یک باتری ۴۸۵۰۰ میلی‌آمپری برعهده دارد. نمایشگر ۵.۲ اینچی این دستگاه دارای رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ بوده که تراکم پیکسلی پایینی را برای آن به ارمغان خواهد آورد. باتوجه به رزولوشن کم نمایشگر و ظرفیت بالای باتری باید شاهد شارژدهی فوق‌العاده‌ای از این گوشی هوشمند باشیم.

به‌نظر می‌رسد که X00GD در اصل ایسوس ذن‌فون ۴ باشد که البته برای تایید آن باید تا معرفی رسمی صبر کنیم. سایر مشخصات فنی ذکر شده در TENNA را پردازنده ۸ هسته‌ای با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز، ۲/۴ گیگابایت رم و ۱۶/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی تشکیل می‌دهند. دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی وظیفه ثبت تصاویر کاربران را برعهده دارند، همچنین حافظه داخلی دستگاه را می‌توان با استفاده از کارت حافظه خارجی افزایش داد.

در گذشته ایسوس از برنامه خود برای نمایشگاه CES 2017 پرده برداشته بود و باید شاهد معرفی دستگاه‌های جدید در این نمایشگاه از سوی این شرکت باشیم. برای کسب اطلاعات بیشتر از ایسوس ذن‌فون ۴۴، در آینده همراه ما باشید.

ایسوس ذن‌فون ۴

ایسوس ذن‌فون ۴

منبع آی تی رسانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *