اگر شما نیز از کاربران همیشگی اینستاگرام هستید، ممکن است متوجه حضور گروه‌های تازه‌ای در این اپلیکیشن با نام اینستاگرام pods شده باشید. در این پست سعی داریم بطور کامل شما را در جریان فعالیت این گروه‌ها و نحوه عملکردشان قرار دهیم. با هات اپ نیوز همراه باشید.

در ماه ژوئن سال گذشته، جدول زمانی اینستاگرام اعمال شد و نحوه نمایش پُست‌ها در فید افراد تغییر یافت. کاربران به فید جدید اینستاگرام اعتراضات بسیاری کردند، اما این کار نتیجه‌ای را به همراه نداشت.

اینستاگرام pods

در فید جدید اینستاگرام، اولویت نمایش با پُست‌هایی می‌باشد که در دقایق نخست بیشترین لایک را دریافت کرده‌ و بیشترین تعامل با آنها صورت گرفته است. کاربران نیز برای دور زدن این الگوریتم جدید، اینستاگرام pods را تشکیل دادند.

اینستاگرام pods چیست؟

pod در لغت به دسته‌ای از دلفین‌ها گفته می‌شود که با هم زندگی و یکدیگر را حمایت می‌کنند. اینستاگرام pods یا گروه‌های اینستاگرامی، مجموعه‌ای از کاربران اینستاگرام هستند که با یکدیگر به توافق رسیده‌ و برای دور زدن الگوریتم بی‌رحم اینستاگرام، همدیگر را لایک یا با کامنت‌های معنادار، اعضای گروه را پشتیبانی می‌نمایند.

اینستاگرام pods

Meggan وبلاگ نویس اینستاگرام، اینستاگرام pods را گروهی معرفی می‌کند که یکدیگر را دنبال کرده و دائما برای نمایش پست‌های دوستانشان در جدول زمانی دیگران، آنها را لایک می‌کنند و برایشان کامنت می‌گذارند. طبق گفته او: بعد از عضو شدن در چند پادِ اینستاگرام، میزان تعامل کاربران با پست‌های وی افزایش یافته است.

اینستاگرام pods

این الگوریتم جدید، اکانت‌های کوچک بسیاری را از بین برده اما این گروه‌ها با بالا کشیدن پست‌ها در جدول زمانی، امکان بازدید توسط سایر کاربران را افزایش خواهند داد.

Amanda Rose وبلاگ‌نویسِ دیگری است که در زمینه بازاریابی دیجیتال فعالیت می‌کند و خود عضو 8 اینستاگرام pods می‌باشد که کمک زیادی به افزایش مشاهده پست‌های وی توسط سایر کاربران کرده‌‍‌ است.

نحوه عملکرد اینستاگرام pods چگونه است؟

پادها یا گروه‌های اینستاگرام معمولا از 10 تا 20 کاربر تشکیل شده‌اند که اغلب وبلاگ‌نویس یا تولیدکننده محتوا یا کاربران قدرتمند اینستاگرام می‌باشند. این افراد با دنبال‌کردن یکدیگر، به محض اینکه پستی از طرف بقیه ارسال شود، آن را لایک کرده و بلافاصله برای او کامنت می‌گذارند.

اینستاگرام pods

با افزایش تعامل با پست، در دقایق نخست امکان نمایش پست‌ها در فید سایر کاربران افزایش خواهد یافت. برای مثال Amanda Rose در ساعات اول ارسال پست تا 120 لایک و 40 کامنت از سوی این گروه‌ها دریافت می‌کند، درحالیکه قبلا برای هر پست 30 تا 40 لایک دریافت می‌کرده است.

جالب است بدانید که شرط اصلی حضور در پادهای اینستاگرام، فعال بودن همیشگی در این اپلیکیشن می‌باشد که بطور قطع، شرطی سخت و دشوار خواهد بود.

اینستاگرام pods

برای حضور در گروه‌های اینستاگرام باید از لحاظ موضوعی با سایر اعضا تناسب داشته باشید، مثلا در بحث سلامتی، زیبایی یا تغذیه فعال بوده و توسط سازنده اصلی پاد یا کاربری که در پاد عضو می‌باشد، دعوت شده باشید.

اگر شما نیز همچون من، فردی حساس به تعداد دنبال‌شده‌های اینستاگرامتان می‌باشید، خوب است بدانید حضور در این گروه‌ها باعث خواهد شد تا تعداد این افراد بالا رفته و همچنین با افراد تازه‌ای آشنا شوید که البته شخصا این رویداد را نمی‌پسندم، اما اگر حضور افراد جدید و بالا رفتن تعداد دنبال‌شده‌ها برایتان اهمیتی ندارد، می‌توانید از این روش استفاده‌ای خوب و مفید داشته باشید.

هات اپ نیوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *