خانه ورزش اخبار ورزش اینیستا: فکر نمی کنم ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون یورو برای بارسلونا با ارزش تر از نیمار باشد

اینیستا: فکر نمی کنم ۲۰۰ یا ۳۰۰ میلیون یورو برای بارسلونا با ارزش تر از نیمار باشد

0

صحبت های زیادی در خصوص نتقال نیمار به پاریسن ژرمن به گوش می رسد اما اینیستا با اعلام اینکه تنها به دومین ال کلاسیکویی که خارج از اسپانیا برگزار خواهد شد فکر می کند اعلام کرد بهتر است در خصوص وضعیت نیمار از آن ها سوال نشود:

اول از همه باید بگویم در خصوص نیمار سوال نپرسید. چرا که تنها خود نیمار می تواند این قائله را ختم کند. فکر نمی کنم ۲۰۰-۳۰۰ میلیون یورو برای بارسلونا با ارزش تر از نیمار باشد. او یکی از بهترین بازیکنان جهان است و همیشه بهترین بازیکنان جهان را در تیمم می خواهم. قطعا همه ما آرزو داریم که او با ما ادامه دهد.

نیمار که روز جمعه در تمرین با سمدو درگیر شده بود تمرین بارسا را با عصبانیت ترک کرد و اینیستا در این خصوص افزود:

این اتفاق افتاد و باید بگویم که در تمرین ممکن است چنین اتفاقاتی رخ دهد. با این وجود بخاطر وضعیتی که نیمار دارد صحبت هایی که در خصوص او صورت می گیرد در درجه نخست اهمیت قرار می گیرد.

وی همچنین در خصوص الکلاسیکوی دوستانه افزود:

این دیدار تا حدی عجیب است چرا که دیداری دوستانه است و بسیار دور از خانه برگزار می شود. این دیدار یکی از دیدار های پیش فصل است و دیداری ویژه خواهد بود چرا که همیشه الکلاسیکو ها حساس خواهند بود. امیدوارم دیدار خوبی را شاهد باشیم تا فصل را به خوبی آغاز کنیم با این وجود باید سعی کنیم هر چه زودتر ریتم مطلوب خود را به دست آوریم.

برنامه نود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *