سبک آرایش موها نقش مهمی در ایجاد هارمونی ظاهر ایفا می کند و قادر است شما را حتی ۵ سال جوان تر نشان دهد. بنابراین بدونیم چندین توصیه در این زمینه آورده است که با رعایت آن ها ظاهر بهتری برای خودتان خواهید ساخت.

مدل کوتاهی مو

در رابطه با کوتاهی موها بهترین مدلی که شما را جوان تر نشان می دهد مدل لایه لایه یا مدل پر است.

با این نکات آرایش مو جوان تر شویم

رنگ موها

موهای روشن تاثیر جوان کننده در ظاهر دارند و این یکی از اصولی ترین قوانین در مدل موهاست. البته با این وجود باید در انتخاب رنگ و طیف مناسب دقیق باشید. تاکید شده است که موها را ۲ یا ۳ پایه روشن تر از رنگ خود موها نکنید. و در انتخاب رنگ باید رنگ چشم و پوست را نیز در نظر بگیرید.

با این نکات آرایش مو جوان تر شویم

کسانی که نمی خواهند بیش از حد تغییر کنند فقط کافی است چند لایه از تارهای مو را رنگ کنند. این کار به موها درخشندگی می دهد و چهره را پر انرژی تر نشان می دهد.

با این نکات آرایش مو جوان تر شویم

بلندی موها

موهای کوتاه نشانگر تحرک و جوانی است. پس هر چه سن بالاتر می رود موها باید کوتاه تر شود. اما در این کار زیاده روی نکنید. موهای بیش از حد کوتاه حالت بیضی صورت را بیشتر نشان می دهد. پس بهتر است قد موها تا چانه یا وسط گردن کوتاه شود.

با این نکات آرایش مو جوان تر شویم

حجم موها

موهای لخت سن را بیشتر نشان می دهد پس بهتر است موها را حجیم تر آرایش کنیم. در این زمینه هم باید حد اعتدال را رعایت کرد. بیش از حد حجیم کردن موها چندسال به سن تان اضافه می کند. بنابراین حجم موها باید در حد متوسط و طبیعی باشد. برای این کار موها را لایه لایه بزنید و آن ها را حالت دهید و در آخر اسپری مو بزنید.

با این نکات آرایش مو جوان تر شویم

چتری

چتری چهره را جوان تر نشان می دهد. چین و چروک پیشانی را مخفی می کند و چشم ها را برجسته تر نشان می دهد. حجم چتری باید متوسط باشد زیرا چتری بیش از حد نازک و صاف صورت را کوتاه تر و چاق تر نشان می دهد.

با این نکات آرایش مو جوان تر شویم

فرق مو

فرق وسط کمی چهره را خشن تر و سن را بیشتر نشان می دهد. در این جا چند پیشنهاد برایتان دارم: فرق یک طرفه چشم ها را درشت تر نشان می دهد. موها را به عقب شانه بزنید و فرق زیگزاگ باز کنید تا هم حجم موها بیشتر نشان داده شود و هم چهره ملایم تری برای شما ایجاد کند.

با این نکات آرایش مو جوان تر شویم

مدل روزانه

اگر موها را بیش از حد صاف کنید و به کف سر بچسبانید چند سال به سن تان اضافه می کنید. هنگام بستن دم اسبی چند تار مو در اطراف صورت باز بگذارید و بیش از حد موها را محکم نبندید. اگر می خواهید موها را باز بگذارید کمی به آن ها حالت بدهید. اما کسانی که دوست دارند موهای صاف داشته باشند باید از مدل کوتاهی نامتقارن استفاده کنند.

با این نکات آرایش مو جوان تر شویم

مدل مهمانی ها

هنگام درست کردن موها برای مهمانی از عقب دادن موها و سبک رترو جلوگیری کنید. مدل موهای مهمانی باید کاملا طبیعی باشد. مثل امی آدامز که در یک مراسم مهم با موهای بافت شرکت کرده است.

با این نکات آرایش مو جوان تر شویم

و در آخر چند توصیه دیگر:

  • اگر در استفاده از محصولات آرایشی مو زیاده روی کنید ناخودآگاه سن تان بیشتر نشان داده می شود. این قانون هم برای مهمانی ها و هم برای مدل موی روزانه صدق می کند.
  • در استفاده از لوازم جانبی آرایش مو باید از موارد با کیفیت استفاده کنید. هرگز از شانه پلاستیکی، کلیپس موی بچگانه و تل مخملی استفاده نکنید.
  • برای فر کردن موها از بابلیس و برس های درشت استفاده کنید تا فر مو ریز نشود. فر ریز ممکن است زیبا باشد اما فقط برای سنین زیر ۲۵ سال جذابیت دارد.
  • تمام این تکنیک ها را می توان فقط برای موهای سالمی که به خوبی از آن ها مراقبت می شود به کار برد. پس باید همیشه مراقب سلامت موها باشیم.

Bedunim

  • لوازم آرایشی و بهداشتی

    مضرات لوازم آرایشی و بهداشتی

    مضرات لوازم آرایشی و بهداشتی آرایش صورت برای خانم‌ها یکی از جذاب‌ترین کارهای روزانه است ام…
  • hair

    ۵ مزیت حیرت‌آور رنگ موهای گیاهی

    ۵ مزیت حیرت‌آور رنگ موهای گیاهی آیا از امتحان کردن محصولات مختلف برای جان دادن به موهایتان…
  • مو

    علل ریزش مو

    علل ریزش مو ریزش مو تا ۱۰۰ تار در روز طبیعی و نرمال است اما ریزش بیش از حد مو افراد را دچا…
  • سرماخوردگی

    فواید سیر برای مو

    فواید سیر برای مو بهترین روش برای تقویت موها و درمان ریزش مو استفاده از مواد غذایی مفید بر…
  • رنگ موهای گیاهی

    فواید رنگ موهای گیاهی

    فواید رنگ موهای گیاهی آیا شما نیز از کاربرد محصولات مختلف برای رنگ کردن موهای خود خسته شده…
  • آینه هوشمند

    آینه هوشمند شما را زیباتر آرایش می‌کند

    آینه هوشمند شما را زیباتر آرایش می‌کند حاضر شدن و شروع روز کاری، شاید برای بسیاری از ما کا…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *