خانه ورزش اخبار ورزش بابازاده: خیلی از تیم های بزرگ شکست پرگل داشته اند

بابازاده: خیلی از تیم های بزرگ شکست پرگل داشته اند

0

به نقل از خبرگزاری ایلنا، حمید بابازاده در خصوص شکست سنگین استقلال برابر العین اظهار داشت:

روز خیلی بدی داشتیم. این روزهای بد برای تمام تیمها وجود دارد همانطور که بهتری تیم های دنیا هم شکست های سنگین داشتند ما هم از این قاعده مستثنی نبودیم.اکثر تیم های دنیا تجربه ۵،۶ و۷ گل خوردن را دارند که این اتفاق برای ما هم رقم خورد و الان مهم این است که از این بازی و تجربیات آن درس بگیریم.

وی در ادامه افزود:

نبود ۴ بازیکن کلیدی خیلی به ما لطمه زد.غیبت یک بازیکن هم به تیم ضربه می زند چه برسد به ۴ مهره کلیدی در کمربند میانی. نبود  هافبک های ما باعث شد تا ما مجبور به تغییر تاکتیک شویم.کادر فنی تمام تلاش خود را برای بهتر شدن شرایط کردند اما متاسفانه نبود این بازیکنان خیلی تاثیر گذار شد.

مربی دروازه بان های استقلال در ارتباط با عملکرد مهدی رحمتی اعلام کرد:

ما با همین تیم العین ۳ سال پیش در العین بازی کردیم و یک بر صفر بردیم در همان بازی هم مهدی رحمتی ده موقعیت  صد در صد حریف را مهار کرد .در آن بازی استقلال ۷،۸ ملی پوش داشت اما برای این بازی ما با تعدادی از بازیکنان جوان و با شرایطی سخت یعنی غیبت ۴ بازیکن کلیدی مان به میدان رفتیم.با این حال باز هم رحمتی چند موقعیت صد در صد گلزنی العین را مهار کرد و نمی توان او را این گونه مورد انتقاد قرار داد.در این بازی چون مهدی توانست شش هفت موقعیت صد در صد را بگیرد،  مورد انتقاد قرار می گیرد.

بابازاده در ادامه افزود:

متاسفانه خیلی از کسانی که تا دیروز به به  وچه چه از منصوریان و رحمتی می پرداختند حالا منتقد شده اند. انتقادات اگر سازنده باشد قطعا برای ما راهگشا خواهد بود که امیدواریم همه انتقادات منطقی و دلسوزانه داشته باشند.

وی در پایان گفت:

همه ما دست در دست هم می دهیم تا استقلال را برای فصل جدید بهتر بسازیم. همه ما استقلالی هستیم و با تمام دل و جان در خدمت این تیم هستیم.از هواداران استقلال بابت این شکست معذرت می خواهیم وتمام تلاش مان را برای بهتر شدن استقلال به کار می بریم تا به امید خدا شاهد قهرمانی تیم مان باشیم.

ایلنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *