خیلی از طرفداران شخصیت «زن شگفت انگیز» (Wonder Woman) انتظار داشتند که با اکران فیلم Wonder Woman اوضاع کمی برای جهان توسعه یافته DC بهبود یابد. تا به امروز سه فیلم از جهان توسعه یافته DC اکران شده‌اند و هر سه فیلم در کسب نظر مثبت منتقدین موفق نبودند. میانگین امتیاز سه فیلم «مردی از فولاد» (Man of Steel)، «بتمن عیله سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) و «جوخه انتحار» (Suicide Squad) در سایت «راتن تومیتوز» (Rotten Tomatoes) خیلی پایین و 36% است. با توجه به منتقدانی که فیلم را بررسی کرده‌اند، Wonder Woman را می‌توان بهترین فیلم جهان توسعه یافته DC دانست.

«آدام بی وری» (Adam B. Vary):

خوشحال … نه، آسوده خیال هستم که به شما اطلاع می‌دهم Wonder Woman واقعا فیلم خوبی است. خنده‌دار، هیجان انگیز و رمانتیک. Wonder Woman یک فیلم سرگرم کننده ابرقهرمانیِ عالی است.

«ژرمن لوسیر» (Germain Lussier):

Wonder Woman همان فیلمی از DC هست که منتظرش بودم. Wonder Woman فیلمی هیجان انگیز، الهام بخش و خنده‌دار بوده و صحنه‌های اکشن فیلم عالی کار شده‎‌اند.

«کیت اربلند» (Kate Erbland):

Wonder Woman فیلم مورد علاقه من از جهان توسعه یافته DC است. این فیلم همه چیز برای تبدیل شدن به یک مجموعه عالی را دارد. نقش آفرینی «گل گدوت» (Gal Gadot) و کریس پاین (Chris Pine) هم خیلی خوب است.

«اریک دیویس» (Erik Davis):

Wonder Woman خیلی خوب هست و به نظر من بهترین فیلمی است که اخیرا DC ساخته.  این فیلم خنده دار، قوی و خوب نوشته شده است. بازی گل گدوت هم بسیار خوب هست.

«هیلی فوچ» (Haleigh Foutch):

Wonder Woman بهترین فیلم DCEU است و قلب و روح یک فیلم ابرقهرمانی را دارد. کار گل گدوت و کریس پاین هم عالی هست.

«استیون واین تراب» (Steven Weintraub):

خوشحالم که به شما خبر می‌دهم که فیلم Wonder Woman جز بهترین‌ها محسوب می‌شود و کار گل گدوت عالی است. رابطه‌ کریس پاین و گل گدوت در فیلم عالی بود. حتما این فیلم را تماشا کنید.

«جیسون گوراسیو» (Jason Guerrasio):

Wonder Woman یک فیلم ابرقهرمانی بدون عیب هست. از تمامی لخاظ فیلم لذت بردم و باید بگویم که کار DC این بار عالی بود.

«آنا کلسن» (Anna Klassen):

فیلم Wonder Woman به کارگردانی «پتی جنکینز» (Patty Jenkins)، بی باک و شجاع  است. این فیلم قدرت زنان را هم به خوبی نشان می‌دهد.

«اریک آیزنبرگ» (Eric Eisenberg):

Wonder Woman بهترین فیلم جهان توسعه یافته DC است. تغییر حالت فیلم از فضای افسانه‌ای به جنگ جهانی اول هم خیلی به افزایش کیفیت فیلم کمک کرد.

«مایک رایان» (Mike Ryan):

فیلم Wonder Woman را خیلی دوست داشتم و این فیلم من را یاد فیلم «سوپرمن» (Superman) به کارگردانی «کرییستفر ریو» (Christopher Reeve) می‌اندازد.

«سایلس لسنیک» (Silas Lesnick):

از این خیلی خوشحالم که به شما اطلاع می‌دهم Wonder Woman بعد از سه‌گانه «شوالیه تاریکی» (THE DARK KNIGHT) بهترین کار DC است. حتما دوباره این فیلم را تماشا می‌کنم.

تا اینجای کار تمامی بارخوردها، به این اشاره دارند که Wonder Woman فیلم بسار خوبی است. البته هنوز تعداد زیادی منتقد دیگر باقی مانده‌ که باید فیلم را نقد کنند.

گیم شات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *