بازسازی فیلم «کلاغ»‌ با بازی «جیسون موموآ» بار دیگر به تعویق افتاد

بال‌های «کلاغ» (The Crow) بار دیگر چیده شد. طبق اعلام منابع نزدیک به پروژه، «جیسون موموآ» و «کورین هاردی» کارگردان روز گذشته از این فیلم کناره‌گیری کردند. براساس گزارشات غیررسمی علت جدایی این دو اختلافات هنری و مالی با «ساموئل حدیدا» ذکر شده، تهیه‌کننده‌ای که شرکت فیلمسازی «دیویس فیلمز» وی سرمایه‌گذاری پروژه را برعهده گرفته بود. فیلمبرداری این فیلم طبق برنامه باید تا دو هفته آینده در بوداپست از سر گرفته می‌شد و مراحل پیش تولید آن به صورت کامل طی شده بود.

سونی سپتامبر سال گذشته اعلام کرد که امتیاز پخش بین‌المللی فیلم را خریداری کرده و تاریخ ۱۱ اکتبر ۲۰۱۹ را برای اکران آن در نظر گرفته است. منابع آگاه عدم توانایی حدیدا در جلب نظر سونی و عقد قرارداد با این شرکت را علت خروج احتمالی سونی از پروژه دانسته‌اند، اتفاقی که اکنون منجر به کناره‌گیری فیلمساز و بازیگر اصلی شده است.

فیلم «کلاغ» که از رمان گرافیکی «جیمز اوبار» اقتباس شده، در سال ۱۹۹۴ با «برندان لی» و کارگردانی «الکس پرویاس» به تولید رسید. هاردی که باید خود را آماده کارگردانی «راهبه» (The Nun) اسپین‌آف «احضار روح» (The Conjuring) کند، با فیلم‌ «مقدس» (The Hallow) به ساخت آثار بلند سینمایی روی آورد. وی با فیلم انیمیشن کوتاه «پروانه» و کارگردانی موزیک ویدیوهای «اد شیران» و دیگر خواننده‌ها کار خود را آغاز کرده بود.

موموآ ستاره فیلم «آکوامن» و سریال «بازی تاج‌وتخت» در این فیلم قرار بود نقشی را بازی کند که لی در حین ایفای آن جان خود را از دست داد.

تانی کال

30nama

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *