خانه سینما و تلویزیون اخبار بازسازی فیلم THE MATRIX قطعی شد. ولی با تیمی جدید

بازسازی فیلم THE MATRIX قطعی شد. ولی با تیمی جدید

0

پس از هجده سال، کمپانی Warner Bros بازسازی این مجموعه بسیار مشهور و محبوب را در دستور کار خود قرار داده است. هرچند این بار، خبری از ستاره‌ی محبوب این سری یعنی “کیانو ریوز” (Keanu Reeves) یا خواهران واچوفسکی (که وظیفه ساخت تمامی قسمت‌های قبلی را بر عهده داشتند.) نیست.

به گزارش پردیس‌گیم و به نقل از Gamesradar چند سالی بود که شایعه‌هایی مبنی بر ساخت یک دنباله برای این سه‌گانه به گوش می‌رسید. کار به جایی رسید که حتی ستاره محبوب این سه‌گانه یعنی شخص کیانو ریوز هم به این موضوع واکنش نشان داد و گفت تنها در صورتی در قسمتی جدید ایفای نقش خواهد کرد که واچوفسکی‌ها وظیفه‌ی ساخت آن را به عهدا داشته باشند. اکنون اما، بر خلاف انتظارات طرفداران که مشتاق یک دنباله بودند، قرار است یک ریبوت از قسمت نخست The Matrix منتشر شود.

بخش منفی قضیه شاید این باشد که نه واچوفسکی‌ها و نه کیانو ریوز در این ریبوت حضور نخواهند داشت و به جای آن، شخص “مایکل.بی جوردن” (Michael B. Jordan) نقش اصلی را در این فیلم ایفا خواهد کرد. حقیقت این‌جاست که اکثریت طرفداران از این موضوع به هیچ عنوان استقبال نکرده‌اند. شما چه فکر می‌کنید؟ به نظرتان این ریبوت موفق ظاهر می‌شود؟

پردیس گیم

برچسب‌ها
insta-tanikal

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *